مهاجران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

میوه‌های ممنوعه در بازار رنگ باختند+ قیمت

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: در حال حاضر تنها چند قلم از میوه های قاچاق به میزان محدودی در بازار مشاهده می شوند که تقاضای چندانی در این فصل برای آنها وجود ندارد.

میوه های ممنوعه در بازار رنگ باختندحسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت توزیع میوه های ممنوعه در بازار اظهار داشت: در حال حاضر  تنها چند قلم از میوه های قاچاق به میزان محدودی در بازار مشاهده می شود که تقاضا چندانی در این فصل برای آنها وجود ندارد.

به گفته وی انگورشیلی،گلابی چینی، آوکادو و سیب فرانسه از میوه های ممنوعه موجود در بازار به شمار می روند.

مهاجران با اشاره به نرخ میوه های ممنوعه در بازار گفت: نرخ هر کیلو انگورشیلی16 هزارتومان،گلابی چینی 11 هزار تومان، سیب فرانسه 16 هزار تومان و هر عدد آواکادو 11 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی ادامه داد: با توجه به عرضه سیب گلاب و انگوریاقوتی در بازار تقاضایی برای کالاهای مشابه خارجی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که امکان ذخیره سازی میوه های ممنوعه در سردخانه های اطراف تهران وجود دارد، بیان کرد: در صورت نبود تقاضا در بازار،قاچاقچیان علاقه ای به واردات این میوه ها ندارند.

انتهای پیام/

جایی برای خودنمایی میوه های قاچاق در بازار نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۹ تير ۱۳۹۶
یه مدت هست هیچ جا آواکادو پیدا نمی کنم، سرچ کردم رسیدم اینجا!

آواکادو هم ممنوع اعلام شد؟! یعنی چه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۳ تير ۱۳۹۶
چرخ هسته ای باید بچرخد یعنی این زمان احمدی نژاد سیب کیلویی 700تومان بود ومیوه های دیگر حداکثر 800تومان آقای جهانگیری بازم بگو تورم منفی شده من بچه ام 2 ماه رنگ میوه بجز هندوانه کیلویی 700تا 1700تومانی چیز دیگری ندیده وزرای باینها میگن پایدار وجاوید باشید ما که به امید خوردن میوه های بهشتی شبها خواب میرویم
آخرین اخبار