جعفری دولت آبادی خبر داد

ورود دادستانی تهران به مسئله توهین به رئیس جمهور

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت:دادستانی مانند دیگر مواردی که تکلیف قانونی دارد، به موضوع توهین به رئیس جمهور ورود پیدا می کند.

ورود دادستانی تهران به مسئله توهین به رئیس جمهوربه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران در رابطه با توهین به رئیس جمهور در روز قدس اظهار داشت: دادستانی مانند دیگر مواردی که تکلیف قانونی دارد به این موضوع ورود پیدا می‌کند. در حادثه روز گذشته، به این علت که جرم مشهود بوده است و در معرض دید عوامل انتظامی انجام شده پلیس مکلف بود گزارش خود را بلافاصله به دادستانی گزارش کند.

وی افزود: امروز هم نامه‌ای به فرماندهی تهران بزرگ و معاون وزیر اطلاعات نوشتم و درخواست کردم نسبت به شناسایی عوامل حادثه دیروز اقدام شود و امیدوارم این حساسیت نسبت به اهانت به دیگر روسای قوا وجود داشته باشد. 

دادستان عمومی و انقلاب تهران در رابطه با بازداشت تعدادی از عوامل حادثه تروریستی مجلس و حرم امام راحل بیان کرد: در این حادثه افرادی در تهران دستگیر شدند که به لحاظ امنیتی و اطلاعاتی نمی توانیم جزییات آن را بیان کنیم و باید اجازه دهید تحقیقات تکمیل شود اما در حال حاضر عواملی که روز حادثه و بعد از آن در تهران دستگیر شدند مورد بازرسی و تحقیقات قرار گرفته‌اند و امیدواریم بعد از تکمیل تحقیقات جزییات را شرح دهیم.

جعفری دولت آبادی در رابطه با احضار یکی از ادمین های کانال های تلگرامی که گفته بود در هنگام حضور در دادسرا همسرش بدون هیچ حکمی بازداشت شده است، گفت : در مورد این گونه پرونده ها تحقیقات در دادسرا محرمانه انجام می شود و اینکه هر کس به دادسرا احضار می شود و اظهار نظر می کند ما اجازه نداریم درباره آن توضیح دهیم و اظهار نظر کنیم. اما اتهام این خانم این بوده که با یکی از سایت های ضد انقلاب همکاری می کرده و تحقیقات از وی آغاز شده است و امیدواریم کسانی که بستگانشان بازداشت می شوند به جای مصاحبه و متهم کردن دستگاه قضایی به مراجع قضایی مراجعه کنند و حرف هایی نزنند که بی جهت منجر به اتهامات بعدی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۴ تير ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۴ تير ۱۳۹۶
من هیچ نظری ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۴ تير ۱۳۹۶
درموردتوهین رییس جمهورکی بایدورودپیداکنه؟؟!!
آخرین اخبار