سنندج؛

استقرار 1700 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در کردستان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: برای جمع آوری زکات فطریه سال جاری یک هزار و ۷۰۰ پایگاه جمع آوری در سطح استان مستقر خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛هیوا رحیمی گفت:یکی از برنامه‌های اصلی این نهاد که در ماه مبارک رمضان و باهدف کمک به نیازمندان انجام می‌شود جمع آوری زکات فطریه از روزه داران و خیران است.

وی با اشاره به آمادگی کمیته امداد برای دریافت زکات فطریه از روزه داران و خیران در سراسر استان افزود: براساس هماهنگی‌های انجام شده، زکات فطریه جمع آوری شده هر مسجد در سراسر استان با نظر هیئت امنا و امام جمعه همان مسجد صرف کمک به نیازمندان همان منطقه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان عنوان کرد: برای جمع آوری زکات فطریه سال جاری یک هزار و ۷۰۰ پایگاه جمع آوری در مساجد، مصلاهای برگزاری نماز عید و میادین اصلی شهر در  سطح استان مستقر خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه همه دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت زکات فطریه از خیران را دارد، افزود: پرداخت زکات از طریق پایگاه اطلاع رسانی زکات استان به آدرس zakatemdad.ir نیز یکی از روش‌های پرداخت زکات فطریه است.

رحیمی گفت:کمیته امداد تلاش می‌کند زکات جمع آوری شده را هدفمند هزینه کند و آن را در میان مددجویان و نیازمندان استان توزیع کندتابخشی از مشکلات محرومان جامعه رفع شود. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان با اشاره جمع آوری چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان زکات فطریه در سال گذشته و کسب رتبه نخست استان در کشور در این زمینه،گفت: امید است امسال نیز با مشارکت خوب مردم مومن استان شاهد افزایش میزان زکات فطریه جمع آوری شده باشیم.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.