خاموشی‌های برق در استان بوشهر کاهش یافت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در سال ۹۲ میزان خاموشی ۷۸۸ دقیقه بود و در سال ۹۵ این میزان به ۲۳۴ دقیقه کاهش یافت.

خاموشی‌های برق در استان بوشهر کاهش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  امرالله پاراد ظهر شنبه در شورای اداری استان بوشهر با توجه به در پیش بودن فصل تابستان، اظهار داشت: با توجه به شرایط جغرافیایی استان بوشهر و گرمای هوا، مصرف صحیح برق موجب کاهش خاموشی می‌شود.

وی افزود: در سال ۹۲ میزان خاموشی ۷۸۸ دقیقه بود و در سال ۹۵ این میزان به ۲۳۴ دقیقه کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به تغییر در ساعات کار ادارات در استان، بیان کرد: در سال گذشته این تغییر ساعت ادارات موجب کاهش ۷۰ الی ۹۰ کیلو وات ساعت برق شد و امسال نیز انتظار می رود این تغییر موجب کاهش ۸۰ الی ۹۰ مگاوات برسد.

پاراد با بیان اینکه به طور میانگین هر مشترک ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان هزینه برق پرداخت می‌کند، تصریح کرد: پیک بار مصرف برق استان بوشهر ۳ برابر مصرف کشوری و بالغ بر ۳.۳ درصد است.

وی با اشاره به اینکه کمترین میزان پرداخت هزینه برق توسط ادارات و سازمان‌ها محقق شده است، خاطرنشان کرد: سهم مصرف برق خانگی در استان ۱۰ هزار ۶۰۰ کیلووات ساعت است که نسبت به متوسط کشوری ۴ برابر است.

 

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.