اصفهان؛

ثبت نام طرح رونق تولید در سامانه بهین یاب

ثبت نام تسهیلات مالی طرح رونق تولید در سامانه بهین یاب از سر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: واحدهای تولیدی صنعتی، کشاورزی، صنایع تبدیلی، معادن، اصناف و خدماتی که در سال گذشته موفق به ثبت نام برای تسهیلات طرح رونق تولید در سامانه بهین یاب نشدند می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سامانه در قسمت ' فرآیند طرح رونق تولید 96 ' ثبت نام کنند.
احمدیه با بیان اینکه این برای نخستین بار است که تسهیلات طرح رونق تولید به واحدهای معدنی و صنفی نیز پرداخت می شود.

وی افزود: این تسهیلات در سه بخش شامل سرمایه در گردش، طرح های با پیشرفت بالای 60 درصد و نوسازی و ارتقای ماشین آلات پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 300 هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت این تسهیلات در کشور در نظر گرفته شده است تصریح کرد: از این رقم حدود 200 هزار میلیارد ریال اعتبار برای سرمایه در گردش و طرح های با پیشرفت بالای 60 درصد و 100 هزار میلیارد ریال برای نوسازی و ارتقای ماشین آلات در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان افزود: این تسهیلات در بخش سرمایه در گردش برای حدود 10 هزار واحد، در بخش طرح های با پیشرفت بالای 60 درصد برای 6 هزار واحد و در بخش نوسازی ماشین آلات برای پنج هزار واحد در سراسر کشور پرداخت خواهد شد.

احمدیه خاطرنشان کرد: حدود یک هزار و 50 واحد با پیشرفت بالای 60 درصد از استان اصفهان هستند که این تسهیلات فرصت خوبی برای آنها جهت پیشرفت و تکمیل طرح ها ست.

وی با اشاره به مشکل هایی که برای ثبت نام اصناف در سامانه بهین یاب وجود داشت، تصریح کرد: این موضوع به وزارت کار گزارش شده و مشکل آن در حال برطرف شدن است.

احمدیه با بیان اینکه همه کارهای مربوط به بررسی ثبت نام ها و پرونده های آنها در داخل استان اصفهان انجام می شود، گفت: دولت منابع خوبی برای حمایت از واحدهای تولیدی در نظر گرفته و لازم است که واحدهای صنعتی و خدماتی برای بهره مندی از آنها هرچه زودتر اقدام کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.