کاهش 32 درصدی جرایم خشن در استان بوشهر

رئیس پلیس استان بوشهر گفت: با تلاش‌های پلیس و مشارکت مردم استان بوشهر، جرائم خشن در این راستا در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد کاهش یافت.

کاهش 32 درصدی جرایم خشن در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حیدر عباس‌زاده با بیان اینکه شاخص‌های امنیت در استان بوشهر مطلوب و رضایت‌مندی مردم را فراهم کرده است، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان تخلفات در استان بوشهر به‌شدت کاهش یافت و در صورت بروز جرم و تخلف، پلیس در کوتاه‌ترین زمان آن را کشف و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی می‌کرد.

وی با قدردانی از مشارکت همه‌جانبه مردم با نیروهای انتظامی و امنیتی افزود: حضور باشکوه مردم در نماز عید سعید فطر در بوشهر نشان از اتحاد، وحدت و همسویی با مسئولان نظام و توجه به فرهنگ دینی است که جای قدردانی دارد.

رئیس پلیس استان بوشهر، از افزایش سطح امنیت در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: امنیت و احساس امنیت در استان بوشهر قابل توجه است به‌گونه‌ای که رضایت‌‌مندی مردم در تماس با تلفن ارتباطات مردمی پلیس موید این ادعا است.

سردار عباس‌زاده با اشاره به کاهش جرائم خشن در استان بوشهر خاطرنشان کرد: آمارها و گزارشات واصله، نشان‌دهنده کاهش جرائم خشن در حوزه‌های مختلف است به‌گونه‌ای که با بهبود شاخص‌های امنیتی، جرائم خشن در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 32 درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به افزایش کشفیات سرقت‌ها در استان بوشهر گفت: یکی از نشانه‌های بهبود شاخص‌های امنیتی کاهش جرائم خشن و افزایش کشفیات این جرائم است که در این راستا در 3 ماه نخست امسال 96 درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان بوشهر کشف شده است.

وی با اشاره به کشف مواد مخدر در فصل بهار بیان کرد: با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در استان بوشهر در فصل بهار با متلاشی‌شدن باندهای حرفه‌ای بیش از 1.3 تن مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و قاچاقچیان دستگیر شدند.

رئیس پلیس استان بوشهر برخورد قاطع با قاچاقچیان کالاهای خارجی را یکی دیگر از اولویت‌های پلیس استان بوشهر دانست و افزود: با توجه به تشکیل تیم‌های تخصصی مبارزه با قاچاق کالا، استان بوشهر برای قاچاقچیان امن نیست چراکه با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان قاچاقچیان دستگیر و کالاهای قاچاق آنان کشف می‌شود.

سردار عباس‌زاده بیان کرد: کشفیات کالای قاچاق در استان بوشهر در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 33 درصدی دارد.

 

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.