در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اکرمی: با حفظ انسجام ملی به اهداف فرهنگی دست پیدا می‌کنیم

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: با حفظ اتحاد و انسجام دشمن ناکام می‌ماند و ما به اهداف مختلف خود حتی در حوزه فرهنگی دست پیدا می‌کنیم.

//سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره ضرورت توجه به مسائل فرهنگی کشور اظهار داشت: دشمنان کشور را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مسائل مختلف مورد آزمایش قرار دادیم و دریافتیم که آنها با دشمنی خود قصد دارند مانع رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی شوند.

وی افزود: دشمنان ایران با انقلاب اسلامی که مغایر با منافع آنهاست، مخالف هستند از این رو جنگ، ترور، تحریم و تهدید را در جمهوری اسلامی ایران بوجود آوردند.

اکرمی با بیان اینکه یکی از ابعادی که دشمن قصد دارد به آن آسیب وارد کند، حوزه فرهنگی است، گفت: باید با تفکر و تلاش در حوزه فرهنگی به خوداتکایی و خودگردانی در ابعاد مختلف بپردازیم البته راه برخورد با ایده‌های دشمن آن است که فرهنگ را از درون خانواده ترویج دهیم و نهایتا به این مسئله در مراحل عالی‌تر و در دانشگاه‌ها توجه کنیم.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) اولین اقدامات خود را در حوزه فرهنگ آغاز و یک محیط عقب مانده ارتجاعی را به محیطی آزاد و مستقل تبدیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: با حفظ اتحاد و انسجام  تلاش مجدانه دشمن ناکام می‌ماند و ما به اهداف مختلف خود حتی در حوزه فرهنگی دست پیدا می‌کنیم.


انتهای پیام/

باید با تفکر و تلاش در حوزه فرهنگی به خوداتکایی و خودگردانی در ابعاد مختلف بپردازیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار