سردار وحیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رژیم سعودی یک خیانت‌کار بزرگ به ملت‌های مسلمان است

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت:‌ امروز رژیم آل سعود وارد چاله و چاهی شده که در حال فرو رفتن به داخل آن است.

روابط رژیم صهیونیستی با آل سعود علنی شده/ رژیم سعودی یک خیانت‌کار بزرگ به ملت‌های مسلمان استسردار "احمد وحیدی" رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛   درباره روابط رژیم آل سعود و صهیونیست‌ها، اظهار داشت:‌ امروز روابط رژیم صهیونیستی و آل سعود علنی شده و رژیم سعودی یک خیانت‌کار بزرگ به آرمان‌های ملت‌های مسلمان است.

وی ادامه داد:‌ علنی شدن روابط آل سعود و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که آنها به دنبال تغییر معادله در جهان اسلام هستند و این خیانت بزرگی به مردم مسلمان است که توسط رژیم آل سعود صورت می‌گیرد.

سردار وحیدی تأکید کرد: امروز رژیم آل سعود وارد چاله و چاهی شده که در حال فرو رفتن به داخل آن است  که البته این موجب سقوط این رژیم خواهد شد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی پیرامون ارسال جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به عربستان افزود:‌ امروزه همپیمانی این دو رژیم در مسائل منطقه و در اقداماتی که علیه ملت مظلوم فلسطین صورت می‌گیرد کاملا روشن است و این نشان دهنده ائتلاف عربی، عبری است که متأسفانه ننگ بزرگی را در دامن اعراب و رژیم سعودی می‌گذارد.

وی در پایان با اشاره به ساقط کردن جنگنده سوری توسط آمریکایی‌ها خاطرنشان کرد: این یک خطای بزرگی بود که توسط آمریکایی‌ها صورت گرفت و می‌تواند زمینه بروز مشکلات دیگری را هم پدید آورد. آمریکایی‌ها باید مراقب باشند که در یک نقطه خطیری قرار گرفته اند و نباید تصور کنند که می‌توانند هرکاری‌ که دلش بخواهد در منطقه انجام دهد.

انتهای پیام/

ساقط کردن جنگنده سوری توسط آمریکایی‌ها یک خطای بزرگی بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لکبر
۱۹:۱۱ ۰۶ تير ۱۳۹۶
سردارخوب گفتی وحشتی که ازایران دارن خودش کافیه .ذوتا زلزال بزنین ملت کمی حال کنن واون دوجنَسه وهابی کن بگه جنگ رابه تهران میکشیم.انقدرخندیدم.اخه نکبتا تویمن مثل خرتولجن موندین بیایین ایران اصلا اثری نمیمونه ازتون ال خمارها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۶ تير ۱۳۹۶
آل سعود=آل سقوط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۶ تير ۱۳۹۶
زنده باد سپاه وارتش قهرمان ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۶ تير ۱۳۹۶
سعودیهابه فقط برای برده کشی خوبند انشاءالله دوباره تاریخ تکرارخواهدشد.
آخرین اخبار