کمک مسؤولان‌ و خیرین خرمشهری به مددجویان در ماه مبارک رمضان

مسؤولان‌ و خیرین خرمشهری در ماه مبارک رمضان به مددجویان کمک نقدی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرحانی رئیس اداره بهزیستی خرمشهر گفت: مبلغ 120 میلیون ریال کمک نقدی به مددجویان توسط مسؤولان‌ و خیرین در ماه مبارک رمضان انجام شد و این کمک‌ها برای مشکلات مسکن و درمان مددجویان هزینه خواهد شد.

علی فرحانی افزود: در شب‌های ماه مبارک رمضان مراسمات افطاری و همچنین جشن گلریزان با حضور مددجویان، مسؤولان و خیرین برگزار شد.

وی گفت: این مراسمات به ویژه جشن گلریزان با هدف دریافت و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حل و رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت بهزیستی تدارک شده بود.

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر گفت: در مراسمات و ضیافت‌های افطاری و همچنین جشن گلریزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط خیرین و مسؤولان از جمله منطقه آزاد اروند برای حل و رفع مشکل مددجویان صورت گرفت.

فرحانی با تاکید بر اینکه این کمک‌ها برای مشکلات مسکن و درمان مددجویان صرف خواهد شد، عنوان کرد: عدم تکمیل مسکن زنان بی سرپرست خانوار و معلولان در پروژه ۲۸ واحدی، هزینه‌های درمانی مددجویان، تهیه وسایل ضروری زندگی و همچنین کمبود ویلچر و پوشاک برای معلولان از جمله مشکلات به حساب می‌آید.

وی گفت: کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده توسط مسؤولان و خیرین حدود یکصد و ۲۰ میلیون ریال است و همچنین کمک غیر نقدی اهدای تعداد ۳ هزار و ۱۸۲ مواد غذایی به ارزش ریالی تقریبا ۴ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال است که توسط شرکت فولاد شهید جهان‌آرا اروند شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.