ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تلاش‌های ترامپ برای آزادی زندانیان امنیتی دخالت آشکار در امور داخلی ایران است

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: درخواست ترامپ برای آزادی زندانیان امنیتی، دخالت آشکار در امور داخلی ایران است.

آمریکا دست از دخالت در امور داخلی ایران بردارد"حمیدرضا ترقی" عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تلاش های پشت پرده ترامپ برای آزادی دو تن از زندانیان امنیتی کشور، اظهار داشت: این مساله دخالت آشکار در امور داخلی ایران است. شورای امنیت سازمان ملل، آمریکا و دیگران حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارند.

وی ادامه داد: بهتر است آمریکا دست از دخالت در امور داخلی ایران و دیگر کشورها بردارد در غیر این صورت جمهوری اسلامی هم همین درخواست را در مورد زندانیان امنیتی آمریکا خواهد داشت.

ترقی اضافه کرد: مطرح شدن اینگونه اظهارات از سوی آمریکا، در راستای اهدف آنان برای فشار بیشتر به کشورمان است اما نتیجه‌ای ندارد و پرونده این عناصر را سنگین‌تر می‌کند.

عضو حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: وقتی فردی در داخل کشور مورد حمایت بیگانگان قرار می‌گیرد پیوندش با آنان تثبیت و تایید می‌شود و این مساله محکومیت او را به عنوان جاسوس و عامل بیگانه افزیش می‌دهد.

ترقی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های آمریکا حمایت از جریان‌های مخالف جمهوری اسلامی است، خاطر نشان کرد: اخیرا وزیر امور خارجه آمریکا هم اعلام کرده که با حمایت از جریان‌های مخالف نظام جمهوری اسلامی به دنبال براندازی هستند.

 

انتهای پیام/

 

تلاش های پشت پرده آمریکا برای آزدی دو محکوم امنیتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار