برپایی اردوی تراکتورسازی در تهران/ ۳ بازی دوستانه در دستور کار تراکتورسازان

اعضای تیم فوتبال تراکتورسازی برای برپایی اردوی آماده سازی هفته آینده راهی تهران می‌شوند.

برپایی اردوی تراکتورسازی در تهران/ 3 بازی دوستانه در دستور کار تراکتورسازانبه گزارش خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تراکتورسازان برای حضور مقتدرانه در لیگ هفدهم اردوی آماده سازی در تهران برگزار می‌کنند. براین اساس آن‌ها روز ۱۲ تیرماه راهی تهران می‌شود تا بعد از انجام تست پزشکی در مرکز ایفمارک اردوی خود را در تهران برپا کنند.  

طبق برنامه ریزی صورت گرفته تراکتورسازان در اردوی تهران سه بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند تا آماده بازی‌های لیگ هفدهم شوند. شاگردان گل محمدی روز ۱۷ تیرماه به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌روند، سپس آن‌ها ۲۰ نیرماه مقابل تیم ملی امید صف آرایی می‌کنند و در سومین بازی ندارکاتی خود به دیدار سپاهان اصفهان می‌روند.  

تراکتورسازان در ابتدا قرار بود اردوی خود را در کشور ترکیه برگزار کنند، اما شورای تامین اجازه برگزاری این اردو نداد  و آن‌ها قرار است اردوی آماده سازی خود را در تهران برگزار کنند.  

مجتبی حسینی هم شب گذشته به عنوان دستیار اول گل محمدی انتخاب شد، اما امروز در تمرینات حاضر نشد و قرار است بعد از انجام کار‌های  شخص اش در تمرینات تراکتورسازی حضور یابد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار