بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته‌ای که گذشت؛

اعزام تیم پزشکان متخصص به سردشت/ خدمت رسانی به ۶۳ هزار جانباز شیمیایی

مهم ترین اخبار بنیاد شهید و امور ایثارگران را در هفته‌ای که گذشت با یک کلیک مشاهده کنید.

اعزام تیم پزشکان متخصص به سردشت/ خدمت رسانی به ۶۳ هزار جانباز شیمیاییبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی از جمله اعزام تیم پزشکان متخصص به سردشت، اتحاد مسلمانان موجب نابودی رژیم غاصب صهیونیستی می شود و ارایه خدمات پزشکی به ۶۳ هزار جانباز شیمیایی بود.

*تیم پزشکان متخصص به سردشت اعزام شد

محمدرضا صدیقی مقدم رئیس مرکز مصدومان شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: تیم پزشکی متشکل از استادان دانشگاه‌های پزشکی تهران و ارومیه از روز چهارشنبه هفتم تیرماه برای درمان جانبازان شیمیایی به سردشت اعزام می‌شوند تا به مدت ۳ روز خدمات تخصصی از جمله داخلی، چشم، پوست، ریه، روانپزشکی و زنان را به خانواده‌های جانبازان ارایه کنند.

وی افزود: در روز جمعه ۹ تیرماه کارگاه ویژه آموزشی برای جانبازان شیمیایی، خانواده‌های آنان و سایر افراد داوطلب برگزار می‌شود تا این افراد با تمام جنبه‌های پزشکی و درمانی مصدومیت شیمیایی آشنا شوند.

*اتحاد مسلمانان رژیم غاصب صهیونیستی را نابود خواهد کرد

سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: بنابر بیانات امام خمینی(ره) باید در جهت آرمان های ملت مظلوم فلسطین حرکت کنیم و حضور مردم اعلانی به گروه‌های تروریستی تکفیری از جمله داعش است.

وی ادامه داد: مردم با وحدت و یکپارچگی از ایران اسلامی دفاع و از همه مظلومان در تمام نقاط جهان حمایت می کنند ضمن اینکه همه مسمانان وظیفه دارند تا در برابر تروریست ها ایستادگی کنند‌.

*خدمت رسانی پزشکی به ۶۳ هزار جانباز شیمیایی

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: خدمت رسانی پزشکی به ۶۳ هزار و ۸۰۳ جانباز شیمیایی در کشور انجام می شود که تعداد ۷۴۹ نفر از آنان جانباز شیمیایی شدید هستند.

وی تصریح کرد: ارایه خدمات پزشکی به جامعه ایثارگری از طریق ۳ هزار و ۵۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد با بیمه ایران در استان‌های مختلف کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار