ساری،

پیوستن پدیده آمل به سرخپوشان پایتخت

آیدین رضایی فوتبالیست آملی و مهاجم فصل گذشته تیم لیگ برتری جوانان سایپا تهران با عقد قراردادی دوساله، به تیم جوانان پرسپولیس پیوست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حامد رضایی، پدرآیدین رضایی گفت: آیدین روز گذشته قرار دادی دوساله خود را با تیم پرسپولیس تهران به ثبت رساند و به طور رسمی به این تیم تهرانی اضافه شد.

وی افزود: آیدین در فصل گذشته وبا درخشش در تیم جوانان ساپیا تهران، از سه تیم لیگ برتری تهرانی پیشنهاد‌های جدی داشت و در نهایت از میان تیم‌های پیکان، مقاومت و پرسپولیس، ترجیح داد تا فوتبال حرفه‌ای خود را با سرخپوشان پایتخت ادامه دهد.

رضایی گفت: که پسرش نسبت به شرایط و امکانات خوبی که باشگاه پرسپولیس در اختیار داشت، و برای پیشرفت فوتبالی او نیز مناسب‌تر بود، با این انتقال رضایت داد.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس از تیم‌های مطرح فوتبال کشور هست که بازیکنان نامدار وبزرگی از این تیم به تیم‌های اروپایی و ملی ایران معرفی شدند.

ایدین رضایی ۱۸ ساله از فوتبال حرفه‌ای خود را از مدرسه فوتبال سپاهان آمل شروع و در لیگ برتر فوتبال نوجوانان مازندران برای چند سال متوالی به عنوان آقای گل مسابقات لقب گرفت.

این بازیکن به همراه تیم دانش فریدونکنار در مسابقات لیگ برتر کشور نوجوانان و جوانان کشور نیز حضور داشت و پس از آن به تیم جوانان تهران نقل مکان کرد.

آخرین باشگاه او پیش از حضور در تیم جوانان پرسپولیس، تیم سایپا تهران بوده است.

انتهای پیام/ع
قرارداد دوساله پدیده آملی با پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.