معاونت اجتماعی شهرداری تهران در هفته‌ای که گذشت؛

از برگزاری ویژه برنامه های اوقات فراغت در ایام تابستان تا ساماندهی کارتن خواب ها در سطح منطقه 8

با یک کلیک ازمهم‌ترین اخبار معاونت اجتماعی شهرداری تهران مطلع شوید.

از برگزاری ویژه برنامه های اوقات فراغت در ایام تابستان تا ساماندهی کارتن خواب ها در سطح منطقه 8به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاونت اجتماعی شهرداری تهران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی از جمله جابجایی رایگان نمازگزاران در روز عید فطر، برگزاری ویژه برنامه های اوقات فراغت شهروندان تهرانی در ایام تابستان و اجرای ساماندهی کارتن خواب ها در منطقه ۸ بود.

 

*برگزاری ویژه برنامه های اوقات فراغت شهروندان تهرانی در ایام تابستان

مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار داشت: برنامه هایی پیرامون محورهای سبک زندگی، هویت، مدیریت تغییرات فرهنگی در راستای تحقق اهداف کلان ۱۸ گانه شهرداری تهران در ایام تابستان توسط ۱۱۰ پایگاه تابستانی، ۱۱۰ مسجد و مدارس منتخب در شهر تهران برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: برپایی پردیس های فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی در بوستان های محوری هر یک از مناطق ۲۲ گانه به منظور ارائه خدمات به عموم شهروندان در قالب نمایشگاه ، فروشگاه ، کارگاه و برنامه های تفریحی از جمله برنامه های اصلی این معاونت در ایام تابستان است.

*ساماندهی کارتن خواب ها در سطح منطقه ۸

علی تیرگر معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ تهران اظهار داشت: تعداد زیادی از کارتن خواب ها در سطح منطقه به خصوص در بوستان ها مستقر بوده که طی گشت های ساماندهی، این کارتن خواب ها جمع آوری و به مددسراها منتقل می شوند‌‌.

وی تصریح کرد: در این مراکز نیز خدماتی از جمله مشاوره و مددکاری و برگزاری کلاس های آموزشی برای این افراد انجام می شود و شهروندان می توانند برای مشارکت در زمینه شناسایی و ساماندهی کارتن خواب ها با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند‌.

 

انتهای پیام/




 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار