زمان اکران «دنیای ژوراسیک 2» مشخص شد

فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک: قلمرو سقوط کرده» به کارگردانی جی. ای بایونا و توسط استودیوی آمبلین اینترتیمنت و لجندری اینترتیمنت در حال ساخت است.

زمان اکران «دنیای ژوراسیک 2» مشخص شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک: قلمرو سقوط کرده» به کارگردانی جی. ای بایونا و توسط استودیوی آمبلین اینترتیمنت و لجندری اینترتیمنت در حال ساخت است.

سازندگان این اثر سینمایی، از حضور بازیگرانی همچون کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، جیمز کرامول و توبی جونز در این فیلم خبر داده اند. نویسندگی این فیلم را دریک کانلی و مایکل کریچتن به عهده دارند.

بنا بر این گزارش، هنوز مشخص نشده که بودجه فیلم چقدر است، اما ورژن قبلی همین فیلم با نام «دنیای ژوراسیک» که در سال 2015 اکران شد، با بودجه ای بالغ بر 150 میلیون دلار ساخته شد و بر روی پرده سینماها رفت.

این فیلم سینمایی، پنجمین شماره از مجموعه فیلم‌های سینمایی ژوراسیک پارک یا دنیای ژوراسیک است. شماره قبلی این مجموعه با نام دنیای ژوراسیک توسط کالین تروارو کارگردانی شد و موفقیت بسیاری کسب کرد . همچنین کارگردان و تهیه‌کننده بزرگ سینما هالیوود، استیون اسپیلبرگ نیز کار تهیه کنندگی اجرایی این اثر را بر عهده دارد . اسپیلبرگ در شماره قبلی این فیلم نیز به عنوان تهیه کننده مشارکت داشت.

تاریخ اکران این فیلم نیز برای 22 جوئن 2018 (1 تیر 1397) به ثبت رسیده و مکان فیلمبرداری این فیلم نیز لندن انگلستان خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار