اصفهان؛

اعطا 1.5 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به نیازمندان تیران و کرون

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تیران و کرون گفت: امسال بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تسهیلات بانکی به نیازمندان این منطقه پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی طالبی افزود: این تسهیلات بانکی به صورت قرض الحسنه و با هدف رفع مشکل نیازمندان اختصاص یافته است.

وی افزود: ارائه تسهیلات با بانک همکاری بانک های عامل شهرستان و با استفاده از منابع درآمدی کمیته امداد انجام می شود که علاوه بر رفع نیازهای مسکن و درمان برای ایجاد فرصت های شغلی نیز اختصاص می یابد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تیران و کرون با اشاره به برنامه های حمایتی کمیته امداد در ماه مبارک رمضان گفت: بیش از 600 بسته حمایتی با مشارکت خیران و منابع کمیته امداد و با اعتباری افزون بر 500 میلیون ریال بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی ادامه داد: سبد های غذایی شامل برنج، گوشت، روغن و اقلام غذایی نیازمندان بود و علاوه بر توزیع این بسته های غذایی بیش از 400 غذای گرم نیز بین نیازمندان توزیع شد.

طالبی با اشاره به جلب مشارکت مردمی و خیران تحت عنوان حامیان افراد نیازمند، خاطرنشان کرد: امسال بیش از 300 حامی جذب شده که این تعداد حامی در قالب فعالیت های کمیته امداد در ماهه مبارک رمضان جذب شده اند.

 

انتهای پیام/م

 

اعطا تسهیلات بانکی به نیازمندان تیران و کرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.