شیراز؛

کشف زمین خواری میلیاردی/ کشف تریاک جاسازی شده در کاپوت خودرو

خبر‌های پلیس فارس در روز شنبه ۱۰ تیرماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف زمین‌های ملی حومه شهر توسط افراد سودجو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و کارشناسان اداره منابع طبیعی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در نتیجه تحقیقات فنی - پلیسی و بررسی‌های میدانی کارشناسان اراضی، مشخص شد دو نفر زمین خوار، بخشی از زمین‌های مرغوب ملی در محدوده حومه شهر به مساحت بیش از ۱۸۰ هزار متر مربع را به صورت غیر قانونی تصرف کرده اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش این زمین بالغ بر ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی، دو نفر متهم در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شدند.

کشف تریاک جاسازی شده در کاپوت خودرو

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قیر و کارزین از کشف ۱۱ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمد علی فرهادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قیر و کارزین بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۱ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت کاپوت خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ فرهادی تصریح کرد: راننده خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد.

انتهای پیام/ن

جزئیاتی از کشف زمین خواری و تریاک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار