شکری:درخواست مالى خانزاده بالا بود

مربى تيم فوتبال سياه جامگان گفت:درخواست مالی بالای خانزاده سبب شد تا وی از تیم ما جدا شود به پدیده برود.

شکری:درخواست مالى خانزاده بالا بودرمضان شكرى در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پيوستن محمدرضا خانزاده به پديده اظهار داشت: ما با این بازیکن چند جلسه برگزار كرديم و حتى آخرين جلسه مربوط به هفته گذشته بود. ولی متاسفانه خواسته هاى مالى خانزاده بيش از سايرين بود و این برای ما سخت بود که بین بازیکنان تیم تبعیض قائل شویم.

شكرى ادامه داد: با اين حال ما هم پيشنهادمان را به وى ارائه كرديم و قرار شد او در سفر به تركيه با ما مذاكره كند،اما در یک حرکت عجیب و غریب تصمیم گرفت به اردوی پدیده در ترکیه ملحق شود، به هرحال بازيكن مختار است براى خودش تصميم بگيرد ولی ای کاش قبل این موضوع ما را در جریان می گذاشت تا تصمیم بهتری را اتخاذ کنیم.

مربى تيم فوتبال سياه جامگان گفت: از امروز به فكر جذب يك مدافع ديگر هستيم،در حال حاضر  فيلم چند بازيكن خارجى را بررسى کرده ایم و شرايط بازيكنان داخلى را هم مدنظر قرار می دهيم تا یک مدافع خوب را برای تیممان برای لیگ هفدهم جذب کنیم.

وی در ادامه گفت:طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است فردا در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم تیوزلا اسپور ترکیه برویم،البته  در طول مدت حضورمان 2بازی تدارکاتی دیگر را مقابل تیم های ترکیه ای برگزار می کنیم تا هماهنگی بیشتری بین بازیکنان جدید و قدیمی تیم ایجاد شود.زیرا انجام دیدارهای دوستانه موجب می شود تا بازیکنان جوان تیم با تجربه تر شوند.

انتهای پیام/

دیدارهای دوستانه باعث هماهنگی بیشتر بین بازیکنان می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار