عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران:

آقای وزیر به چه علت اجازه ورود کالاهایی که در کشور تولید می‌شود را می‌دهید؟/ شما را به آیه‌های قرآن قسم به داد قشر ضعیف برسید + فیلم

کاظمی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت اجازه ورود کالاهایی را که در داخل تولید شده را می دهد که این فرآیند سبب بیکاری بخش زیادی از جوانان کشور می شود.

آقای وزیر به چه علت اجازه ورود کالاهایی که در کشور تولید می شود را می دهید؟/ شما را به آیه های قرآن قسم به داد قشر ضعیف برسیدبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،خداشکر کاظمی عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران در نشست خبری ماهانه اعضای این اتاق خطاب به جمع حاضر و وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: به چه علتی وزیر صنعت، معدن و تجارت اجازه ورود کالاهایی را که در داخل تولید شده را می دهد، این فرآیند سبب بیکاری بخش زیادی از جوانان کشور و افزایش قشر بیکار می شود.

وی در ادامه بیان کرد:برخی از افراد به مردم و اعضای حاضر دروغ می گویند. مقام معظم رهبری چند سالی است که به اشتغال و حمایت از تولید داخل تاکید دارد شما را به آیه های قرآن قسم به داد قشر ضعیف برسید.

 کاظمی که در جمع اعضای اتاق ایران و بدون نوبت سخنرانی صحبت می کرد، گفت: شما خصوصی هستید و باید حق تولید کنندگان را بدهید کدام وزیر اجازه واردات داده؟ ما رو مسخره کرده اند!!

وی در پایان تاکید کرد: باید اعتراض های خود را به گوش مسئولان و آقای وزیر برسانیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۱ تير ۱۳۹۶
آقا اینا رو نگو به دولت توهین میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۱ تير ۱۳۹۶
وزیری که مجلسی ما بدون تفکر تایید کنه این میشه اخوندی میشه و و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۱ تير ۱۳۹۶
این وزیر صنعت با دارایی 2000 میلیاردی چقدر دلسوز صنعت کشوره!!! باید قبل از اتمام دوره اش فکری برایش می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۱ تير ۱۳۹۶
دولتی که همه تاجرن بهتر از این نمیشه
آخرین اخبار