در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

روحانی: در حال تعيين کابينه دوازدهم هستيم/ اعضای دولت در مسیر جوانگرایی انتخاب خواهند شد

رئیس جمهور گفت: در مشورت با صاحب‌نظران، وزرا و کارشناسان در حال تعيين کابينه دوازدهم هستيم.

اعضای کابینه در مسیر جوانگرایی انتخاب خواهند شد/در حال تعيين کابينه هستيمبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی  رئیس جمهور در حاشیه همایش سراسری قوه قضائیه در جمع خبرنگاران با اشاره به کابینه دوازدهم، گفت: یکی از کارهای سخت پس از انتخابات تعیین کابینه است که در این خصوص نیازمند کمک مجلس شورای اسلامی برای هماهنگ کردن امور در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه در مشورت با صاحب‌نظران، وزرا و کارشناسان در حال تعيين کابينه دوازدهم هستيم، افزود: دولت دوازدهم باید دارای کابینه‌ای باشد که بتواند با کارآمدی بیشتری برای تحقق اهداف برنامه‌های دولت حرکت کند.

رئیس جمهور تاکید کرد: قطعاً اعضای کابینه در مسیر جوان‌گرایی انتخاب خواهند شد.

روحانی همچنین در پاسخ به سوالی درباره تعامل دولت و قوه قضائیه، تصریح کرد: قوه قضائیه، قوه بسیار مهمی برای هر کشور است که امنیت، سلامت، توسعه و رشد اقتصادی کشور را می‌تواند بیش از پیش تأمین کند.

وی افزود: در دولت یازدهم هماهنگی خوبی میان این دو قوه بود و امیدواریم بهتر و بیشتر شود.

رئیس‌جمهور بیان داشت: دولت باید قوه قضائیه را به‌گونه‌ای کمک کند تا بهتر بتواند کارهایش را انجام دهد؛ البته در برخی موارد مانند مبارزه با فساد و قاچاق نیازمندیم که با هم همکاری کنیم و برای رفع آسیب‌های اجتماعی هم حتما باید دو قوه با هم مسیر را دنبال کنند.

 

انتهای پیام/

اعضای کابینه در مسیر جوانگرایی انتخاب خواهند شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار