تلاش بانوی ورزشکار مهاجر برای حضور پررنگ در رقابت های بین المللی

بانو حمیرا محمدی یکی از بهترین تکواندو کاران افغانستان و دارنده ۴ مدال با ارزش بین المللی فجر در دیار مهاجرت برای سربلندی کشورش تمرین می کند تا پرچمدار شایسته افغانستان در سطح اروپا باشد.

تلاش بانوی ورزشکار مهاجر برای حضور پررنگ در رقابت های بین المللیبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، بانو حمیرا محمدی؛ تکواندو کاری که یک بار هم خواهر هادی ساعی اسطوره تکواندوی ایران و جهان را شکست داده است، می خواهد تا در بخش تکواندو پیرو راه و رسم نثار احمد بهاوی باشد.

این در حالی است که اکثر ورزشکاران افغانستان در دیار مهاجرت قهرمانی های زیادی را کسب کردند اما دولت مرکزی و کمیته ملی المپیک هیچ توجهی به این ورزشکاران نکرده اند.

از سوی دیگر، منور شاه شهزاد؛ آمر نشراتی کمیته ملی المپیک به آوا، گفت: کمیته ملی المپیک در چند سال گذشته توجه خاصی به ورزشکاران مهاجر در سایر کشورها داشته است و اکنون نیز خواهد داشت.

او می گوید: اکثر ورزشکارانی که با مشکلات مواجه هستند، خودشان نیز مسئول هستند و باید به نمایندگی های افغانستان در آن کشورها مراجعه کنند تا به مشکلات شان رسیدگی شود.

گفتنی است که پیش از این نیز ورزشکاران در کشورهای همسایه بخصوص آذربایجان با مشکل نبود فضای مناسب اقامتی و تمرینی مواجه بودند و از حکومت مرکزی بخصوص کمیته ملی المپیک شکایت داشتند.

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار