جزئیات دوره‌های مهارت‌آموزی در دانشگاه شهید رجایی/ آغاز ثبت‌نام دوره از ۱۷ تیر ماه

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی به بیان جزئیات دوره‌های مهارت‌آموزی در دانشگاه شهید رجایی پرداخت و گفت: ثبت‌نام دوره از هفدهم تیرماه آغاز می‌شود.

جزئیات دوره‌های مهارت‌آموزی در دانشگاه شهید رجایی/ آغاز ثبت‌نام دوره از ۱۷ تیر ماهعلی پورکمالی انارکی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید رجایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد برنامه آموزشی این دانشگاه برای دوره‌های مهارت‌آموزی عنوان کرد: دوره آموزشی برای مهارت‌آموزان دوره فنی‌حرفه‌ای که قریب به یک هزار و ۱۰۰ نفر را شامل می‌شود در نظر گرفته شده است.

 وی ادامه داد: این افراد در شغل هنرآموز برای تدریس همچنین تکنسین هنرستان‌ها آموزش می‌بینند و در مقاطع تحصیلی کاردانی،  کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند.

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی بیان کرد: ثبت‌نام دوره‌ها از هفدهم تیرماه برای مهارت‌آموزان با  مراجعه به سایت دانشگاه و آپلود مدارک آغاز می‌شود و براساس برنامه‌ریزی دوره‌ها در دو بخش حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود.

 پورکمالی انارکی با بیان اینکه دوره‌های غیر حضوری به صورت اینترنتی برای مهارت‌آموزان ارائه می‌شود گفت: درعین برگزاری این دوره‌ها کلاس‌هایی برای رفع اشکال در نظر گرفته می‌شود.

 وی تصریح کرد: از هفته دوم مرداد ماه تا پایان شهریور دوره‌های عملی در ۳ الی ۴ هفته برای مهارت‌آموزان برگزار می‌شود که افراد باید به طور حضوری در دوره‌ها شرکت کنندو برای این منظور ۵ روز در کشور در نظر گرفته و اکنون در حالی رایزنی برای این تقسیم‌بندی هستیم.

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی با اشاره به اینکه از هفته دوم شهریور ماه آزمون‌های اینترنتی و حضوری برگزار می‌شود، افزود: افراد در شرایطی که حائز امتیاز لازم باشد به مرکز آموزش نیروی انسانی معرفی می‌شوند.

 وی تصریح کرد: دوره کارورزی از مهرماه تا پایان بهمن برای مهارت‌آموزان در منطقه خدمت آن‌ها تحت پوشش اساتید مجرب  اجرا می‌شود و پس از این مرحله نیز آزمون به عمل آمده و نتایج در فروردین ۹۷ مشخص می‌شود.

 پورکمالی با بیان اینکه احکام مهارت ‌آموزان از مهر ۹۶ صادر می‌شود گفت:، اما احکام به صورت مشروط بوده و پس از قبولی در آزمون نهایی به صورت قطعی در می‌آید.

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی در مورد وضعیت پرداخت هزینه‌های دوره یادآور شد: امسال با پیگیری دانشگا‌ه‌های مجری طرح و آموزش و پرورش شهریه اجرای دوره از داوطلبان اخذ نمی‌شود، اما برای اسکان و هزینه‌های رفاهی داوطلبان باید مبلغی را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۴:۱۰ ۱۲ تير ۱۳۹۶
مرسی
آخرین اخبار