وحشت را در این انیمیشن به خوبی حس کنید+ فیلم

واقعیت تلخ این روزهای دنیای تکنولوژی در قالب انیمیشنی جذاب به تصویر کشیده شده است.

وحشت را در این انیمیشن به خوبی حس کنید+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بی رودربایستی جمعیت بسیاری از مردم تقریبا به استفاده از موبایل‌های هوشمندشان اعتیاد دارند، چک کردن پیام‌های شبکه‌های اجتماعی، وقت گذرانی و بالاو پایین کردن صفحات شبکه‌های اشتراک گذاری عکس و فیلم، گوش دادن به موسیقی، عکاسی، چت کردن و ... جزء لاینفک ی افرادی شده است که گوشی هوشمند دارند.

برخی در این کارهای افراط می کنند و برخی دیگر برای سلامتی و البته وقت خود ارزش قائلند و علی رغم تمامی جذابیت‌های که آنها را همانند آهنربا به خود جذب می کند، هوشمندانه و با برنامه از این فضا استفاده می کنند.

واقعیت تلخی که همه ما آن را شاهد هستیم، گره خوردن بیش از حد زندگی فردی و اجتماعی‌مان با تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی است، آنجایی که همه موبایل به دست بی تفاوت از کنار یکدیگر گذر می کنند و یا اگر اتفاقی رخ دهد به جای کمک رسانی دوربین به دست از صحنه حادثه فیلمبرداری می کنند، یا به اندازه ای در شبکه‌های اجتماعی وقت می گذرانند که چهره‌ عادی خود را از دست میدهند.

اینها واقعیت‌هایی است که کمتر کسی می تواند ادعا کند آن را ندیده و یا از نزدیک لمس نکرده است، واقعیت‌های تلخ این روزها که با پیشرفت تکنولوژی هر روز جلوتر می رود و بزرگ می شود.

انیمیشن زیر نمایی جالب از این واقعیت‌هاست، تماشای این انیمیشن تاثیرگذار را از دست ندهید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
سلام.غفلت خدا همین است.اگر یاد خدا نبود انسان راهش را که خداست گم می کند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۵۹ ۲۰ تير ۱۳۹۶
سلام انیمشن کامل نیست لطفا اسمشو بگین که کاملشو دانلود کنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۸:۴۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۵:۵۵ ۲۰ تير ۱۳۹۶
اصلا وحشتناک نبود برای من