تعرض سرباز آمریکایی به یک زن کره ای + تصاویر

حدود یک ماه پیش نیز چند نوجوان از وابستگان نظامیان آمریکایی در کره جنوبی به چند شهروند حمله ور شده و انها را شدیدا مجروح کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنا به گزارش تایمز کره، یک سرباز آمریکایی حاضر در پایگاه هوایی اوسان واقع در استان " گیونگی" کره جنوبی، به علت تعرض  به یک زن کره ای مورد تعقیب قانونی قرار گرفته است. بنا به گفته پلیس کره جنوبی، این سرباز حدود یک ماه پیش در یک کلوپ شبانه، این زن را مورد آزار و اذیت قرار داده است. وی بعد از مسموم کردن این زن و آزار و اذیت وی، او را در ساعت 7:30 صبح به نزدیکترین هتل رسانده است.

تجاوز سرباز آمریکایی به یک زن کره ای + تصاویر

بعد از شکایت و ادعای این زن مبنی بر آزار و اذیت قرار گرفتن توسط این سرباز آمریکایی، پلیس کره تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کرد. با بررسی دوربین مدار بسته این کلوپ شبانه، ادعای این زن مورد تایید قرار گرفت. علیرغم این سند و در حالی که حتی پلیس کره نمونه های DNA را نیز جمع آوری کرده است، این سرباز آمریکایی هر گونه اتهام علیه خود را رد کرده است.

تجاوز سرباز آمریکایی به یک زن کره ای + تصاویر

در ماه فوریه نیز یک جوان 21 ساله کره ای _ آمریکایی حاضر در پایگاه " پیونگتیک " به علت تعرض  به یک زن 24 ساله کره ای بازداشت شده بود. این سرباز که در یکی از شبکه های اجتماعی با این زن آشنا شده بود، بعد از یک قرار ملاقات و مصرف مشروبات الکلی به این زن تجاوز کرد.

گفتنی است؛ حدود یک ماه پیش نیز چند نوجوان از وابستگان نظامیان آمریکایی در کره جنوبی بعد از مصرف مشروبات الکلی، شبانه به چند شهروند کره ای حمله ور شده و آنها را شدیدا مجروح کردند.

تجاوز سرباز آمریکایی به یک زن کره ای + تصاویر

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار