سردارمهری خبر داد

کشف 7 کیلو مواد مخدر در مسیر قاچاق به اروپا توسط پلیس فرودگاه

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف نزدیک به 7 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) که در مسیر قاچاق به اروپا بود، خبر داد.

کشف 7 کیلو مواد مخدر در مسیر قاچاق به اروپا توسط پلیس فرودگاهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسن مهری فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به کشف نزدیک به 7 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط کارکنان پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اظهار کرد: این مقدار مواد مخدر، در دو مرحله از مسافران خروجی به مقصد کشورهای اروپایی کشف شده است.

وی ادامه داد: در مرحله نخست، کارکنان گیت بازرسی پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) هنگام چک و کنترل بار مسافران خروجی به مقصد "آمستردام"، به فردی مشکوک و در جریان بازرسی از این شخص موفق به کشف 1 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در داخل بسته‌های گز جاسازی شده بود، شدند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: در مرحله دیگری، کارکنان پلیس فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) هنگام کنترل بار مسافران خروجی به مقصد «فرانکفورت»، موفق به کشف مقدار 5 کیلو و 570 گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند که به شیوه ماهرانه‌ای در میان بسته‌های لواشک و خشکبار جاسازی شده بود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه اهمیت کشف این مقدار مواد مخدر از این بابت است که مقصد قاچاق آن کشورهای اروپایی است، تاکید کرد: مجرمان نهایت دقت و تلاش خود را در جاسازی و پنهان‌ کردن این مواد به کار می‌برند و چنین کشف‌هایی توسط پلیس فرودگاه بیانگر هوشیاری و دقت کارکنان این پلیس است.

انتهای پیام/

جاسازی 5 کیلو تریاک در بسته های لواشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار