اصفهان؛

آسمان اصفهان، صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت:آسمان استان اصفهان بصورت صاف تا کمی ابری، در بعد از ظهر گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله علی عسگریان با بیان اینکه آسمان در سطح استان اصفهان صاف تا کمی ابری است افزود: صبح امروز  در مناطق مرکزی استان غبار صبحگاهی وجود داشت.

وی گفت: بر اساس تحلیل آخرین خروجی مدل ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان اصفهان امروز هم همانند 2 روز گذشته بصورت صاف تا کمی ابری و بعد از ظهرها گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.

علی عسگریان گفت: دمای فعلی شهر اصفهان 19 درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته یک درجه سانتیگراد خنک تر شده است.

وی با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت و بر این اساس حداکثر دمای کلان شهر اصفهان 37 درجه سانتیگراد خواهد شد افزود: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 37 درجه سانتیگراد و امروز صبح هم در خنک ترین ساعات به 19درجه سانتیگراد رسید.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: کاشان با 40 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و بویین و میاندشت با 14 درجه سانتیگراد بعنوان خنک ترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.