اتمام تصویربرداری فیلم داستانی «نوایی برای شنیدن» در آبادان

کار تصویربرداری از فیلم کوتاه داستانی «نوایی برای شنیدن» در آبادان به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛فیلم داستانی «نوایی برای شنیدن» با نگاهی متاملانه، به پیامد های بحرانی می پردازد که عاملان کنش در آن، از عاملیت در این احوال بی خبرند .

 این در حالی است که آن سوی کنش، آنان را به ورای حال و روز امروزشان می برد و بحران را برایشان محرز می کند، جایی که جهت گیری به هر سمت برایشان قهری است و فارغ از جهت گیری به هر سمتی که به ناچار خواهند رفت، اثراتی  غیر قابل پیش بینی را برایشان به جا خواهد گذاشت.

عوامل فیلم داستانی نوایی برای شنیدن را «سعید رضایی» به عنوان نویسنده، تهیه کننده و کارگردان، «علی رمضانی» به عنوان دستیار اول، «علی ابراهیمی» به عنوان دستیار دوم، «سارا عبدالهی» به عنوان منشی صحنه، «امین طلایی» به عنوان مدیر تصویربرداری، «رضا شیوندی» به عنوان دستیار تصویربردار، «داوود رفوگر ماسوله» به عنوان مدیر تولید، «محمد صالحی» به عنوان صدابردار، «علی قسمتی» به عنوان طراح صحنه، «پدیده مختاری» به عنوان گریمور، «محمدرضا مرادی وعلی قسمتی» به عنوان بازیگران نقش اصلی، تشکیل می دهند.

رضایی کارگردان فیلم داستانی نوایی برای شنیدن، پیشتر نیز فیلم نامه هایی همچون «نقطه چین»، «غیره»، «مقصد»، «سوت قانون»، «سقف خانه ما»، «۶ و آخرین تصنیف» را به رشته تحریر در آورده است.

انتهای پیام/د

پیش تولید فیلم داستانی نوایی برای شنیدن که از اوائل اردیبهشت ماه آغاز و اکنون به اتمام رسیده، وارد مرحله پس تولید شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.