سمنان;

اعزام 10 کاروان از استان سمنان به حج تمتع

سرپرست سازمان حج و زیارت استان سمنان از تکمیل ظرفیت کاروان‌ها برای اعزام به حج خبر داد و گفت : ۱۰کاروان از این استان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، خلیل دل‌پاک سرپرست سازمان حج و زیارت استان سمنان بابیان اینکه ۱۰ کاروان در قالب پنج کاروان مدینه‌قبل و پنج کاروان مدینه‌بعد از استان سمنان در سال جاری به حج تمتع اعزام می‌شوند، گفت : پیش‌بینی می‌شود که یک هزار و ۳۳۵ نفر امسال در حج تمتع شرکت کنند که ظرفیت موجود تا کنون تکمیل‌شده است.

 

وی بابیان اینکه تاکنون پیگیری‌ها برای پرداخت دیه حادثه منا به نتیجه مشخصی نرسید، افزود: سه نفر از هم استانی‌های ما در حادثه مسجدالحرام سال ۹۴ جان باختند که همچنان پیگیری برای دریافت دیه این افراد تا وصول نتیجه قطعی ادامه دارد.

 

سرپرست سازمان حج و زیارت استان سمنان بابیان اینکه زائران و عوامل اجرایی که امسال در مراسم حج تمتع اعزام می‌شوند تحت پوشش خدمات بیمه‌ای خواهند بود، ابراز داشت: با اتخاذ این تصمیم شرکت بیمه در صورت فوت بیمه‌شدگان براثر حادثه به هر نفر ۲۵۰میلیون تومان و براثر فوت به هر علت ۲۰میلیون تومان غرامت پرداخت می‌کند و همچنین برای نقص عضو و یا ازکارافتادگی به هر نفر ۲۵۰میلیون تومان داده می‌شود.
انتهای پیام / ه

پیش‌بینی می‌شود یک هزار و ۳۳۵ نفر امسال از استان سمنان در حج تمتع شرکت کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.