همدان؛

لزوم توجه به ساخت اماکن ورزشی با رعایت استانداردها و نکات ایمنی

مدیرکل ورزش و جوانان همدان بر ساخت اماکن ورزشی با رعایت استانداردها و نکات ایمنی تاکید کرد.

لزوم توجه به ساخت اماکن ورزشی با رعایت استانداردها و نکات ایمنیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ منعم گفت: ورزشکاران باید همواره بکوشند و مراقب باشند تا از آسیب دیدگی در امان بمانند چرا که مصدومیت عمر قهرمانی و ورزش را کاهش داده و هزینه های زیادی را نیز به ورزشکاران و فدراسیون و هیات های پزشکی ورزشی تحمیل می کند.

وی بر ساخت اماکن ورزشی با رعایت استانداردها و نکات ایمنی تاکید کرد و افزود: خیلی از آسیب دیدگی ها در عرصه ورزش بدلیل فعالیت در اماکن غیراستاندارد اتفاق می افتد.

رسول منعم بر تلاش برای کاهش معضل دوپینگ و استفاده از داروهای غیرمجاز توسط ورزشکاران تاکید کرد و گفت: در این زمینه از سوی هیات پزشکی ورزشی استان همدان شاهد فعالیت های مناسبی بوده ایم که باید ادامه پیدا کرده و بیشتر شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه اختصاص پروژه کلینیک فیزیوتراپی ورزشی استان ،خدمتی ویژه به ورزشکاران است و بیان کرد این مهم نشان از نگاه عدالت محور فدراسیون پزشکی ورزشی در سطح کشور می باشد .

رسول منعم ادامه داد :هیات پزشکی استان با تعامل خوب و موثر با هیات های ورزشی در برگزاری مسابقات بزرگ بین المللی و ملی و استانی در استان ،کمک بزرگی به انجام رویدادهای مهم ورزشی کرده است .

وی ادامه داد: در تلاشیم هیئت های شهرستان بتوانند با جذب مشارکتهای مردمی ،خدمات درمانی را به ورزشکاران ارائه نمایند تا از حضور مستمر در فعالیت های ورزشی بهره مند گردند .

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت:هدف ما افزایش ورزشکاران سازمان یافته در سطح استان در سال ۹۶ می باشد و باید ورزشکاران را مجاب کنیم تا حتی یک نفر بدون کارت ورزشی در اماکن ورزشی حضور نداشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد: طبق قانون هیات های ورزشی و مقرارت باید هر سال یکبار مجمع سالیانه هیات استان برگزار شود وگزارش عملکرد و و گردش مالی بررسی و تقویم سال آینده هیئت ارائه شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.