مرحله دوم فینال لیگ برتر تنیس روی میز؛

رقابت حساس تاید واتر و پتروشیمی در ایستگاه پایانی لیگ تنیس روی میز

تیم‌های تنیس روی میز تاید واتر بندر عباس و پتروشیمی بندر امام امروز و فردا در مرحله دوم فینال لیگ برتر تنیس روی میز کشور رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

رقابت حساس تاید واتر و پتروشیمی در ایستگاه پایانی لیگ تنیس روی میزبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های پتروشیمی بندرامام و تایدواتر بندرعباس امروز و فردا  در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر ، برای برگزاری مرحل دوم فینال لیگ برتر تنیس روی میز رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

این دو تیم از ابتدای لیگ تاکنون ۴ بار به مصاف هم رفتند که حاصل آن هفت و نیم امتیاز برای پتروشیمی بندر امام و چهار و نیم امتیاز نیز تایدواتر بندرعباس بوده است.تیم های پتروشیمی بندر امام و تاید واتر بندر عباس هر دو بدون  حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر تنیس روی میز راهی فینال بیست و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز شدند. 

مرحله اول فینال تنیس روی میز کشور در دو بازی در تهران پیگیری شد که هر دو بازی با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید ودر این مرحله اگر پتروشیمی موفق به کسب ۳ و نیم امتیاز از ۶ امتیاز شود به عنوان قهرمانی بیست و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز می رسد.

انتهای پیام / 

ماهشهر میزبان مرحله دوم فینال لیگ برتر تنیس روی میز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار