سروری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اصولگرایان باید زمینه باور پذیر شدن برنامه‌ها و گفتمان‌ها را تقویت کنند

دبیر کل جمعیت رهپویان گفت: باید طی فرآیندی زمینه باور پذیر شدن برنامه‌ها و گفتمان‌ها برای ایجاد ارتباط بین نامزد و مردم را تقویت کنیم.

در انتخابات 96 به صورت یک صف واحد وارد شدیمپرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره اظهار نظر برخی ها نسبت به تغییر رویکرد جریان اصولگرایی در انتخابات 96 اظهار داشت: در مقابل انتخابات 92 اصولگرایان توانستند در انتخابات 96 به خاطر وحدت، اجماع و یکپارچگی قوی تر ظاهر شوند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه اصولگرایان در انتخابات 96 به صورت یک صف واحد شرکت کردند اظهار داشت: نتیجه آن هم چنان شد که به نسبت سال 92 موفق‌تر بودند.

وی با بیان اینکه اصولگرایان یک فرآیند رو به بهبود از سال 92 تا 96 را طی کردند اظهار داشت: نتیجه این وضعیت آن شد که نسبت آرا تامل‌ برانگیزی را شاهد بودیم و در حالی که رقیب اصولگرایان دولت مستقر بود و مردم هم عموما به دولتهای مستقر رای می‌دهند در این دوره دیدیم که رقابت جدی شد و به جایی رسید که بسیاری از مسئولین هم به صورت روشن وارد حمایتهای انتخاباتی شدند و ترس و نگرانی خود را ابراز کردند.

 سروری با بیان اینکه رقیب جریان اصولگرا از تمام امکانات استفاده کرد،‌اظهار داشت: به نظر من اصولگرایان در ایجاد وحدت و انسجام و ورود به مناظرات نسبت به سال 92 مواضع خوبی داشتند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر نیروهای انقلاب سبد رای خود را به خوبی مدیریت کنند قطعا در انتخابات آینده این وضعیت بهتر می‌شود.

 سروری با بیان اینکه مؤلفه‌های زیادی در انتخابات وجود دارد اظهار داشت: مقبولیت، زمینه معرفی کاندیدا و قدرت ارائه باعث می‌شود که محدودیت‌هایی تعیین شوند که مبتنی بر آن محدویتها باید تصمیم‌گیری کرد.

 وی با بیان اینکه گزینه‌های جریان انقلاب گزینه‌های خوبی بودند ولی با مشکلاتی مواجه شدند اظهار داشت: مثلا گزینه نهایی فرصت لازم را برای معرفی کردن خود در جامعه نداشت ضمن اینکه سابقه کاری طولانی هم در گذشته به صورت عملیاتی نداشت.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه در این شرایط فرصت بیشتری نیاز بود تا این توانمندی‌ها و باورپذیری‌ها در مردم نسبت به طرف مقابل ایجاد شود من فکر می‌کنم که یک فرآیند دراز مدتی را نسبت به گذشته باید طی کنیم و زمینه را برای باور پذیر شدن برنامه‌ها و گفتمان‌ها در نظر بگیریم تا ارتباط بین نامزد و مردم تقویت شود.

 انتهای پیام/

 

تقویت جریان اصولگرایی برای انتخابات 1400

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار