شهردار سنندج خبر داد:

بلوار ۳۶ متری دگایران ماه آینده به بهره برداری می رسد

شهردار سنندج از اتمام پروژه بلوار ۳۶ متری دگایران تا یک ماه آینده خبرداد و گفت: در حال حاضر این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بلوار ۳۶ متری دگایران ماه آینده به بهره برداری می رسد به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حشمت الله صیدی با بیان اینکه مراحل پایانی عملیات احداث بلوار ۳۶ متری دگایران در حال اجرا است، گفت: با هدف دسترسی ایمن اهالی شهرک های دگایران و ساحلی عملیات احداث بلوار ۳۶ متری دگایران در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: بلوار ۳۶ متری دگایران دارای طول ۹۰۰ متر در دو باند رفت و برگشت به عرض سواره رو ۱۱.۵ متر و پیاده رو در طرفین به عرض ۴.۵ متر است که بر اساس برنامه زمان بندی شده سعی داریم تا یک ماه دیگر آن را به بهره برداری برسانیم.

شهردار سنندج کاهش تصادفات و ارتقاء ایمنی، تسهیل در ترافیک عبوری و اتصال به جاده ساحلی، تامین دسترسی یکی از مهمترین محورهای ارتباطی به مرکز شهر، اجرای پروژه در راستای طرح تفصیلی شهر سنندج، صرفه جویی در مصرف سوخت، رونق بخشی به سرمایه گذاری ملی و گردشگری و ارتقاء سیما و منظر شهری را از مهمترین اهداف احداث پروژه بلوار ۳۶ متری دگایران اعلام کرد.

صیدی از پیشرفت ۷۵ درصدی بلوار ۳۶ متری دگایران خبر داد و ادامه داد: در حال حاضر لاین رفت این پروژه به اتمام رسیده و ۴۱۰ متر از لاین برگشت نیز آسفالت شده است.

وی یادآور شد: در راستای احداث بلوار ۳۶ متری دگایران تاکنون اقداماتی نظیر ۲۱ هزار و ۵۰۰ مترمکعب عملیات خاکبرداری، اجرای شش هزار مترمکعب راکفیل، شش هزار و ۹۴۰ مترمکعب خاکریزی، هزار و ۷۴۰ متر طول جدولگذاری، ۴۲۵ مترمکعب دیوار چینی با سنگ لاشه، دو هزار و ۵۲۰ مترمکعب اساس و هزار و ۵۲۲ تن آسفالت انجام شده است.

شهردار سنندج بیان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و با تلاش شبانه روزی اکیپ سازمان عمران و باز آفرینی شهری این شهرداری، پروژه بلوار ۳۶ متری دگایران تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

صیدی هزینه احداث این بلوار را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کردو گفت: امیدواریم با بهره برداری از این بلوار مشکل ترافیک و تصادفات در مسیر دگایران و شهرک های اطراف رفع شود.

انتهای پیام/م

عملیات احداث بلوار ۳۶ متری دگایران ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

برچسب ها: شهرداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.