یاسوج؛

رفع مشکل آسانسور بیمارستان امام سجاد یاسوج

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج گفت: مناقصه دوم آسانسور این بیمارستان تا هفته آینده از سوی دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ دکتر فرزاد وفایی گفت: مناقصه اول راه اندازی آسانسورهای بیمارستان امام سجاد(ع) برگزار و پیمانکار برنده این مناقصه پس از چند ماه به دلیل اجرا نکردن تعهداتش در برهه زمانی مشخص خلع شد.

وی میزان پیشرفت کاری مرحله اول را 12 درصد اعلام کرد و افزود: تمام زیرساخت های لازم برای برگزاری مرحله دوم مناقصه آسانسور بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج آماده شده و تا هفته آینده مناقصه این دستگاه از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار و پیمانکار آن مشخص و کار خود را شروع خواهد کرد.

وفایی اعتبار اولیه اجرا و نصب این دستگاه را 450 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: سیستم جدید با موتور قوی و دارای سنسوری جلوگیری از افزایش بار است که با نصب آن مشکل این بیمارستان دراین خصوص برای همیشه رفع خواهد شد.

وی به مشکلات فضای سبز بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج اشاره کرد و گفت:طرح فضای سبز محوطه این بیمارستان سال گذشته اجرا شد و متاسفانه به دلیل رعایت نکردن مراجعه کنندگان از بین رفت.

انتهای پیام/ش

ساخته شدن 4 باب آلاچیق برای استراحتگاه  همراهان بیماران  روبروی درب وردی بیمارستان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.