شجاعی: به دنبال تغییر دیدگاه بانوان هستیم/ دختران والیبال تمرینات سخت را تحمل می‌کنند

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان اظهار داشت: در مدت زمان کمی که در اختیار داریم به دنبال تغییر دیدگاه بانوان هستیم.

به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی شجاعی، مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان پس از پایان تمرین صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: کمتر از 20 روز است که این مسئولیت را پذیرفته‌ام و این مدت باید در مورد تغییرات تاکتیکی و ذهنی کار کنیم. تیم والیبال بانوان 15 مرداد به فیلیپین اعزام می‌شود و کمتر از 45 روز فرصت داشته روی این تیم کار کنیم.

وی به غیبت فرنوش شیخی و نیلوفر ابراهیمی در اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت: به دلایل شخصی این دو نفر تیم ملی را همراهی نمی‌کنند. چند بازیکن هم به دلیل حضور در جام باشگاه‌های آسیا دیر به تیم ملحق شدند. ما چند بازیکن جوان و امید را به تیم اضافه کردیم و امیدواریم بتوانیم در والیبال بانوان تغییر دیدگاه داشته باشیم.

شجاعی افزود: هنوز نمی توانیم به حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا فکر کنیم و برای پیشرفت و موفقیت باید پله‌پله قدم برداریم و جلو برویم.


مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان در ادامه گفت: خوش‌بین هستم که با حمایت داورزنی می‌توان در 2 یا 3 سال آینده نیروهای جوان را به تیم بانوان تزریق کنیم و با آنالیز تاکتیک تیم‌هایی مانند چین، تایلند و ...، تاکتیک تیمی خودمان را بهبود ببخشیم.

وی درخصوص حضور تیم ملی بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: در گروه سختی قرار داریم. تایلند یکی از قدرت‌های آسیا است و تیم چین‌تایپه هم اکثر مواقع تیم ما را شکست داده است. برای دستیابی به موفقیت باید با تمام توان در میدان آسیایی حاضر شویم.

شجاعی به مسابقات انتخابی قهرمانی جهان اشاره کرد و گفت: 29 شهریور مسابقات انتخابی جهان را داریم؛ شاید تغییرات بیشتری در تیم ایجاد کنیم تا بتوانیم در چند سال آینده نیم نگاهی به حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این گروه سختی که قرار داریم می‌توانیم تایلند را ببریم و به مالدیو هم ببازیم. همه چیز به دید بازیکنان بستگی دارد. تغییر دیدگاه بسیار مهم است.

شجاعی در پایان گفت: بازیکنان این روزها تمرینات سخت را تحمل کردند. ما تمرینات تاکتیکی مردان را هم انجام دادیم و امیدوارم فارغ از بحث فنی در بخش روانی ، بازیکنان به جایگاه خوبی برسند. تصور نمی کردم بازیکنان بانوان تا این حد سختی و فشار تمرینات را تحمل کنند. من  به آنها بسیار امیدوارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار