کریمی: از ته قلبم دوست داشتم بمانم/ خاطرات خوبی با پژمان و مجتبی دارم/شاید به تیم ملی دعوت شدم

مدافع چپ استقلال گفت: شاید در سال جام جهانی توانستم نظر کادر فنی تیم ملی را به خودم جلب کنم.

کریمی: از ته قلبم دوست داشتم بمانم/ خاطرات خوبی با پژمان و مجتبی دارم/شاید به تیم ملی دعوت شدمیعقوب کریمی  در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی استقلال در ارمنستان و آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: چند روزی است که برای آماده سازی جهت آغاز رقابت های لیگ برتر به کمپ ایروان آمده ایم. فصل گذشته هم اینجا بودیم و شرایط آب و هوایی و امکانات بسیار خوب و ایده آل است و همه راضی هستیم.


وی در ادامه افزود: خودم هم شرایط خوبی دارم. با توجه به اینکه در 2 نوبت هر روز تمرین می کنیم بدن ها کمی سنگین شده است و در شرایط مسابقه نیستیم اما به مرور زمان و در چند روز باقیمانده تا شروع رقابت ها همه چیز درست خواهد شد و جای نگرانی نیست.


هافبک هجومی استقلال درباره بازی دوستانه با تیم پارس جنوبی گفت: همانطور که گفتم برای قرار گرفتن در شرایط مسابقه و رها شدن بدن بازیکنان نیاز است تا چند دیدار تدارکاتی را انجام دهیم. یکی دو روز پیش یک فوتبال جدی درون تیمی داشتیم و حالا هم قرار است سه بازی در ارمنستان برگزار کنیم که اولین دیدار با تیم تازه لیگ برتری شده پارس جنوبی است. این تیم بسیار جوان و با انگیزه است و به نظرم جدال دوستانه با آنها می تواند محک جدی و خوبی برای ما باشد.


وی درباره بازگشت مجتبی جباری و پژمان منتظری به استقلال خاطرنشان کرد: این 2 بازیکن از قدیمی های استقلال هستند و به نوعی به خانه خود بازگشتند. با هر دو نفر همبازی بودم و خاطرات خوبی باهم داریم. کلیت تیم ما جوان است و حضور افراد باتجربه ای چون پژمان و مجتبی قطعا در طول فصل به تیم کمک می کند. من هم به نوبه خودم وظیفه داشتم تا شماره ۸ را به مجتبی واگذار کنم و از این به بعد با پیراهن شماره ۹ به این تیم و هوادارانش خدمت خواهم کرد.


کریمی درباره ترافیک سمت چپ استقلال بیان داشت: ما فوتبالیستها باید به این قضیه عادت کنیم. بازی در تیم های بزرگ چنین پیامدهایی را هم دارد. من از رقابت ترسی ندارم و اتفاقا این کار باعث پیشرفت همه ما می شود. تمام تلاشم را به کار می گیرم تا بازیکن مثمر ثمری باشم و نظر کادر فنی را جلب کنم تا در سال جام جهانی در ترکیب اصلی به میدان بروم و نتیجه اش این شود که در صورت امکان به تیم ملی دعوت شوم. امسال سال مهمی برای ما خواهد بود و شاید بتوانم نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم.

وی درباره تمدید قراردادش تصریح کرد: از ته قلب دوست داشتم آبی پوش بمانم و وقتی پیشنهاد شد بی درنگ و بدون معطلی قبول کردم و به باشگاه رفتم تا قراردادم را تمدید کنم. امیدوارم در این فصل بیشتر به میدان بروم.

کریمی در پایان درباره دربی 85 گفت: اگر این بازی برگزار شود می تواند آزمون خوبی پیش از آغاز رقابت های لیگ باشد. دیدار های استقلال و پرسپولیس همیشه جذاب بوده و این بارهم دوستانه بودن تاثیر چندانی روی این قضیه ندارد. مطمئن باشید هر 2 تیم برای برد به زمین می آیند و ما هم می خواهیم برد در آخرین دربی را تکرار کنیم و با روحیه ای خوب به استقبال هفدهمین دوره رقابت لیگ هفدهم برویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار