ساری،

صفر شدن تصرف اراضی ملی در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران از به صفر رسیدن تعرض و تصرف اراضی ملی در استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام تقوی فرد در تنکابن با اشاره به اینکه پس از انقلاب غفلت‌های زیادی در حفظ بیت المال صورت گرفته ومسولان غافلان این عرصه بودند، گفت: تنها کسی به این امر حساسیت داشت رهبری معظم انقلاب بود.

 

وی افزود: دادگستری مازندران توانست ضمن کنترل حمله سود جویان به انفال هر سال ۳۰۰ تا ۴۰۰ هکتار از اراضی متصرفی سنوات گذشته را هم خلع ید کند.

 

حجت الاسلام تقوی گفت: همکاران ما درسراسر استان در دو تا سه سال اخیر برای حفظ بیت المال تلاش‌های زیادی کردند، و این تلاش‌ها نتیجه داد به طوریکه هم اکنون تعرضات به صفر رسید.

 

رئیس کل دادگستری مازندران تعرض به انفال را غیر شرعی دانست و گفت: دادگستری بر اساس قانون از تصرف یک متر اراضی نمی‌گذرد و متخلفین علاوه براینکه در محاکم قضایی باید پاسخگو باشند در پیشگاه الهی در روز قیامت هم باید جواب پس بدهند.


تقوی فرد همچنین از فرمانداران و روسای دادگستری سراسر استان خواست با متعرضین به انفال بشدت برخورد کنند و دادکستری مازندران هم از ان‌ها حمایت می‌کند،


بر اساس این گزارش، در مراسمی باحضور حجت الاسلام تقوی فرد رئیس کل دادگستری استان مازندران که صبح امروز در مجتمع ارشاد تنکابن برگزار شد، اقای نبی محسنی به عنوان رئیس دادکستری تنکابن و احسان وحیدی به عنوان دادستان انقلاب اسلامی تنکابن معرفی واز تلاش‌های اقایان رستمی و محسنی رئیس دادگستری و دادستان سابق این شهرستان تجلیل شد.


انتهای پیام/ع


تصرف اراضی ملی در مازندران به صفر رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.