ثمری: منتقدین چیزی از دو و میدانی نمی فهمند

دارنده مدال طلای مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا گفت: افرادی که می گویند کیفیت مسابقات قهرمانی آسیا پایین بوده است، چیزی از دو و میدانی نمی فهمند.

ثمری:منتقدین چیزی از دو و میدانی نمی فهمند!علی ثمری در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اینکه برخی از پیشکسوتان اذعان دارند ورزشکاران تیم ملی به دلیل کیفیت پایین این رقابت ها توانستند چهار مدال طلا کسب کنند، اظهار داشت:  چنین چیزی صحت ندارد چرا که در این مسابقات تمام قهرمانان و مدال آوران بازی های آسیایی آمده بودند تا بتوانند سهمیه رقابت های جهانی را برای کشورشان کسب کنند. برای این افراد متاسفم که با بیان کردن چنین موضوعی قصد دارند زحمات تمام ورزشکاران را نادیده بگیرند.

وی درباره نتایج تیم ایران در بیست و دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا گفت:باید بگویم ورزشکاران توانستند در این دوره نتایج تاریخی را برای دو و میدانی کشورمان رقم بزنند.آن افرادی که می گویند کیفیت مسابقات قهرمانی آسیا پایین بوده است باید بگویم چیزی از دو و میدانی نمی فهمند.

عضو تیم ملی ادامه داد: خوشبختانه مسابقات بسیار عالی بود از طرفی تمام ورزشکاران خوب و مطرح آسیایی در این مسابقات حضور داشتند.کشورهایی مانند هند، چین و عربستان با سه ورزشکار در این رقابت ها  شرکت کرده بودند و حتی رکوردهای شخصی برخی از این افراد به 20 یا 21 متر هم می رسید.در روز مسابقه خدا کمکم کرد توانستم در پرتاب دوم رکوردی به میزان 19:80 سانتی متر را ثبت کنم و با همین پرتاب به مدال با ارزش طلا دست یابم.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در ادامه درباره برنامه اش تا مسابقات جهانی لندن اظهار داشت: باتوجه به اینکه فرصت کوتاهی تا شروع مسابقات جهانی باقی مانده از پایان این هفته دوباره تمریناتم را زیر نظر امیر الوند و محسن اکبرپور مربیانم پیگیری می کنم تا بتوانم در رقابت های جهانی لندن رکوردی در خور خودم و نام ایران را ثبت نام کنم.

پرتابگر تیم ملی دو و میدانی در مورد وعده های کیهانی به مدال آوران مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در زمان اعزام و حتی حضور در اودیشا، کیهانی به ورزشکاران اعلام کرد تمام سعی اش را می کند تا ورزشکاران در آرامش کامل تمرینات شان را پیگیری کنند. همچنین قرار شده پس از بازگشت تیم به ایران رئیس فدراسیون به افرادی که توانستند مدال کسب کنند پاداش هایی را پرداخت کند.

انتهای پیام/

ثمری:کیفیت مسابقات آسیایی پایین تر از مسابقات جهانی نبود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار