ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

حریق در گاراژ 2 هزارمتری یک کشته بر جای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت:حریق در گاراژ 2000 متری بزرگراه آیت الله سعیدی یک کشته بر جای گذاشت.

حریق در ساختمان مسکونی نبرد شمالی مهار شدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ با اشاره به حادثه آتش سوزی در گاراژ 2 هزار متری بزرگراه آیت الله سعیدی نرسیده به پاسگاه نعمت آباد اظهار داشت:با اعلام حادثه در ساعت16:37 به سامانه 125، 3 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یکی ازمغازه های تولیدی لوازم یدکی و رنگرزی  به وسعت حدود 20 متر دچار آتش سوزی شده بود  که ظاهرا یک انفجار اولیه هم رخ داده بود.

ملکی با بیان اینکه زمانی که نیروهای آتش نشانی به محل حادثه رسیدند، مغازه کاملا شعله ور بود، ادامه داد: 2کارگر در محل حادثه بودند که یکی از آن ها از ناحیه دست دچار سوختگی شده بود و کارگر دیگر به تایید عوامل اورژانس فوت کرده بود.

حریق در ساختمان مسکونی نبرد شمالی مهار شد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد:با اعلام حادثه آتش سوزی در ساعت18:20 خیابان نبرد شمالی تقاطع پاسدار گمنام به سامانه 125، 3ایستگاه اتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان 4طبقه 8واحدی بودکه یک واحد 65متری در طبقه چهارم دچار حریق شده بود،تاکید کرد: آتش از بالکن این واحد شروع شد و در حال سرایت به بخش های دیگر بود که نیروهای آتش نشانی آن را خاموش کردند.

ملکی گفت:در این حادثه 2 خانم جوان دچار دود گرفتکی شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار