حیدرپور :چک هایمان وصول نشده است/ قصد داریم قانونی پولمان را بگیریم

ملی پوش هندبال کشورمان گفت: مسئولان تیم هندبال شهرداری کاشان پاسخگو نیستند و هنوز 30 درصد از مبلغ قرار داد بازیکنان را پرداخت نکرده اند.

حیدپور : مسئولان تیم هندبال شهرداری کاشان  پاسخ گو نیستند / قصد ندارم لژیونر شوممجتبی حیدر پور در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، در خصوص وضعیت این تیم و طلب بازیکنان عنوان کرد:  تیم هندبال شهرداری کاشان پس از کسب عنوان قهرمانی منحل شد .متاسفانه بازیکنان تیم همچنان 30 درصد از مبلغ قرار داد ها و پاداش ها را طلب کارند و هنوز چیزی دریافت نکرده اند . این اتفاق در حالی رخ داده که ما از مسئولان این تیم چک دریافت کرده ایم و این چک ها وصول نشده اند.

او افزود: مسئولان تیم پاسخ گو بازیکنان نیستند و ما هم قصد داریم تا با اقدام قانونی پول خود را وصول کنیم . متاسفانه مسئولان به جای آن که پول ما را بدهند تا جایی که من خبر دارم اعلام انحلال کرده اند.

حیدپور ادامه داد : مبلغ قرارداد بازیکنان متفاوت است اما همگی 30 درصد از حق و حقوقشان را طلب دارند و دریافتی نداشته اند.

ملی پوش هندبال کشورمان در مورد تیم فصل آینده اش هم اظهار داشت : از تیم های مختلفی پیشنهاد دارم اما هنوز تصمیمی نگرفته ام که راهی کدام تیم شوم .

او در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد لژیونر شود یا خیر گفت : چنین تصمیمی ندارم و قصد دارم تا فصل آینده هم در یکی از تیم های داخلی بازی کنم.

حیدرپور در پایان و درباره اردو تیم ملی بیان داشت: هنوز لیست نهایی اعلام نشده است و نمی دانم که در جمع بازیکنان دعوت شده حضور دارم یا خیر ، تا جایی هم که اطلاع دارم این اردو یا در همین هفته و یا هفته آینده آغاز می شود .

انتهای پیام /

حیدرپور : قصد ندارم لژیونر شوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار