تجری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

ارسال 100 پرونده شکایت به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: بیش از ۱۰۰ شکایت از طرف هیئت‌های استانی به هیئت مرکزی ارسال شده است.

ارسال صد پرونده شکایت به هیئت مرکزی نظارتفرهاد تجری سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ابطال انتخابات شوراها در برخی حوزه‌ها اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ پرونده  شکایت از هیئت‌های استانی ارسال شده است که به  ترتیب بررسی می‌شود.

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها ادامه داد: فرآیند بررسی شکایت‌ها به علت نیاز به استعلام از دیوان عدالت اداری و یا اعزام بازرس به منطقه زمانبر است و نمی‌توان زمان معینی برای اعلام نتیجه نهایی اعلام کرد.

وی افزود: نتیجه نهایی بررسی پیشنهادات استانی مبنی بر حذف صندوق‌ها، ابطال انتخابات و جابجایی صندوق‌ها اعلام خواهد شد. 

انتخابات شوراها در چهاردانگه تایید شد 

تجری با بیان اینکه انتخابات شورا‌ها در چهاردانگه تأیید شده است، اضافه کرد: بعضی از پرونده‌های شکایت در هیئت قابل طرح  نیست. 

وی تصریح کرد: ۶ صندوق در پاکدشت باطل و سپس تایید شد، در کرمانشاه هم یک چهارم آراء نیازمند ارزیابی بیشتر است.

تجری گفت: مقرر شد در حوزه انتخابیه گيلانغرب بازرسان نظارت لازم را اعمال کنند، همچنین در حوزه انتخابیه باقرشهر هم با پيشنهاد ابطال آرا مخالفت و انتخابات شورای شهر تایید شد.

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای شهر اظهار داشت: انتخابات شوراها در حوزه انتخابیه آبادان تأييد شد، برای شهر تهران هم در حال رايزنی برای بازشماری آرا هستيم اما هنوز اين موضوع مورد موافقت قرار نگرفته است.

انتهای پیام/

بررسی شکایت‌های مربوط به انتخابات شوراها در هیئت مرکزی نظارت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار