خطیبی: عمران زاده در فهرست ماشین سازی نبود/ تیم های ایرانی برنامه درستی برای برگزاری اردو ندارند

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: حنیف عمران زاده جایی در فهرست نفرات ما ندارد چراکه قصد داریم از بازیکنانی که سابقه بازی در ماشین سازی را دارند، استفاده کنیم.

خطیبی: عمران زاده در فهرست ماشین سازی نبود/ تیم های ایرانی برنامه درستی برای برگزاری اردو ندارندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رسول خطیبی درباره برتری تیم فوتبال ماشین سازی تبریز مقابل نفت تهران گفت: در ابتدا از علی کریمی، دوست عزیزم به دلیل برگزاری این بازی تشکر می‌کنم چراکه دیدار نفت و ماشین سازی برای هر 2 تیم مفید بود. برخی تیم‌های لیگ دسته اول مدت‌هاست که تمریناتشان را شروع کرده اند‌. حتی تیم هایی هستند که 2 مرحله اردو را پشت سر گذاشته اند اما ما تازه 14 روز است که تمریناتمان را شروع کرده‌ایم.

او ادامه داد: خوشبختانه پس از کش و قوس های فراوان مشکل مالکیت باشگاه حل شد و به همین دلیل از میر معصوم سهرابی و دوستانش تشکر می‌کنم که پس از 20 سال تیم ماشین سازی را احیا کردند و امیدوارم بتوانیم باردیگر این تیم را به لیگ برتر برگردانیم.

خطیبی درباره دیرشروع شدن تمرینات ماشین سازی گفت: از این موضوع بسیار نگرانم چرا که امکان دارد از لحاط بدنی از تیم های دیگر عقب بمانیم. با این حال باشگاه اقدام خوبی انجام داد و با پیشنهاد ما یک مربی بدنساز فرانسوی جذب کرد. با اینکه 30 -40 جلسه تمرینی از تیم‌های دیگر عقب بودیم اما مطمئنم باحضور بدنساز فرانسوی می توانیم این مشکل را به سرعت برطرف کنیم.

او درباره شایعه پیوستن حنیف عمران زاده به تیم ماشین سازی تبریز اظهار داشت: حنیف یکی از بازیکنان خوب لیگ برتر است که مدت ها در بالاترین سطح فوتبال کشورمان بازی کرده اما این مدافع در فهرست ماشین سازی نبود. با اینکه به سبک بازی عمران زاده اعتقاد دارم اما به دلیل اینکه تمرینات مان را دیر شروع کردیم، سعی می کنیم نفراتی را به خدمت بگیریم که سابقه حضور در تیم ماشین سازی را داشته باشند. برای حنیف در ادامه فوتبالش آرزوی موفقیت می کنم.

خطیبی درباره اردوهای تیم های ایرانی در خارج از کشور گفت: تیم های ما برنامه ریزی درستی ندارند. دیر انتخاب شدن مربیان و تشکیل تیم ها سبب می شود تا آن ها در برگزاری اردو دچار مشکل شوند. اعتقاد دارم باشگاه ها برای مشخص شدن مکان و زمان اردوهای خود باید یک کارگروه تشکیل دهند چراکه این امر به سود فوتبال ایران است. برنامه تیم های بزرگ اروپایی از الان تا 2 سال دیگر مشخص است اما تیم های ایرانی در برنامه ریزی دچار مشکل هستند و امیدوارم این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.

سرمربی تیم ماشین سازی درمورد حضور مهرداد بایرامی در این تیم و اعتراض باشگاه مس کرمان بیان کرد:این بازیکن در فهرست ما بوده حتی قبل از با مس کرمان با تیم ما قرارداد هم امضا کرد اما به دلیل وضعیت نامشخص ماشین سازی، انتقال قطعی بایرامی به تیم ما با تاخیر مواجه شد. با این حال بهتر است مدیریت باشگاه درباره انتقال بایرامی پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

خطیبی: تمریناتمان را دیر شروع کردیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار