سمنان؛

حضور ووشو کاران سمنانی در مسابقات قهرمانی کشور

شصت ووشوکار استان سمنان در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور دارند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛  مرتضی اصغری مربی تیم ووشوی استان سمنان در آستانه برگزاری مسابقات ووشوی قهرمانی کشور گفت : این رقابت‌ها به میزبانی استان سمنان برگزار می‌شود.


مرتضی اصغری با بیان اینکه در روز ۲۹ تیرماه وزن ‌کشی این رقابت‌ها انجام و در ۳۰ تیرماه مسابقات رسماً آغاز می‌شود، افزود : استان سمنان با برخورداری از ظرفیت‌های فراوان در ورزش ووشو میزبان مهم ‌ترین مسابقات داخلی ووشو با برچسب قهرمانی کشور است.


مربی تیم ووشوی استان سمنان با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در تمام رده‌های سنی از نونهالان تا بزرگسالان برگزار می‌شود، تصریح کرد: استان سمنان با ۶۰ ووشوکار در رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور شرکت می‌کند.


وی از ثبت ‌نام و اعلام آمادگی ۵۰ ووشوکار استان سمنان تاکنون برای شرکت در این رقابت‌ها خبر داد و اظهار داشت : ثبت‌نام تا ۲۶ تیرماه ادامه دارد.


اصغری با اشاره به اینکه هدف ما کسب عنوان قهرمانی بخش تیمی رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور است، افزود : نفرات خوبی برای تحقق این هدف در اختیار داریم و انتظار است ووشوکاران ما در بخش انفرادی مدال‌های رنگارنگی کسب کنند.


مربی تیم ووشوی استان سمنان با بیان اینکه این رقابت‌ها به شکل آزاد برگزار می‌شود، تصریح کرد: آزاد به این معنا که هر تیم در اوزان مختلف می‌تواند، چند نماینده داشته باشد و محدودیتی وجود ندارد.


وی با تأکید بر اینکه بعد از پایان این رقابت‌ها در مردادماه مسابقات انتخابی تیم ووشوی شهرداری دامغان را پیش رو داریم، اظهار داشت : بنده در این رقابت‌ها به‌عنوان ووشوکار شرکت خواهم کرد.


انتهای پیام / ذ


میزبامی استان سمنان از مسابقات ووشو قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.