نبردهای حساس بزرگان قاره سبز در سرزمین جدید / برگزاری دربی منچستر و ال کلاسیکو در آمریکا

مسابقات جام قهرمانان که چند سال است پیش از آغاز رقابت های اروپایی برگزار می شود امسال شاهد برگزاری دو دربی ال کلاسیکو و منچستر است.

  به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات جهانی ICC  که به عنوان یک تور پیش فصل در جهان شهرت دارد امسال شاهد حضور تیم های بزرگی در این رقابت ها پیش از آغاز رقابت های اروپایی است.

برگزاری دو دربی ال کلاسیکو و منچستر و برگزاری دیگر بازی های حساس میان تیم های برتر قاره سبز می تواند این مسابقات را بیش از پیش حساس کند. ال کلاسیکو برای دومین بار است که در خارج از خاک اسپانیا برگزار می شود و همین مسئله می تواند جذابت زیادی به این رقابت ها بدهد.

نبرد های حساس بزرگان قاره سبز در سرزمین جدید / برگزاری دربی منچستر و ال کلاسیکو در آمریکا

8 تیم اروپایی حاضر در این رقابت ها را رم ، یوونتوس ، بارسلونا ، رئال مادید ، چلسی ، منچستر سیتی ، منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن تشکیل می دهند.

نخستین دربی این رقابت ها در شهر واشنگتن میان دو تیم منچستر یونایتد و منچستر سیتی برگزار می شود تاریخ برگزاری این دیدار 20 جولای مصادف با 29 تیر است .دومین دربی هم 29 جولای ( 7مرداد) میان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید برگزار می شود .

نبرد های حساس بزرگان قاره سبز در سرزمین جدید / برگزاری دربی منچستر و ال کلاسیکو در آمریکا

این تور به طور رسمی از 19 جولای ( 28 تیر) آغاز می شود و تیم های حاضر در این اردو هر کدام 3 بازی انجام می دهند. از جمله دیدار های حساس  این جام به غیر از دربی ها رویارویی تیم های  بارسلونا و یوونتوس ، منچستر یونایتد و رئال مادرید و بارسلونا و منچستر یونایتد است . مسابقات مختلف این تور در شهر های مختلف آمریکا از جمله نیوجرسی ، اورلاندو ، کالیفرنیا ، واشنگتن ، میامی ، لس آنجلس و ماساچوست برگزار می شود .

نبرد های حساس بزرگان قاره سبز در سرزمین جدید / برگزاری دربی منچستر و ال کلاسیکو در آمریکا

پیش از این هم دو دربی مهم ال کلاسیکو و منچستر در سال 1986 به میزبانی آمریکا برگزار شده بود . 

برنامه این مسابقات به شرح زیر است : 

پاری سن ژرمن - رم (28 تیر) 

منچستر سیتی - منچستر یونایتد (29 تیر) 

بارسلونا - یوونتوس ( 31 تیر ) 

تاتنهام -پاری سن ژرمن (31 تیر ) 

منچستر یونایتد -رئال مادرید ( 1مرداد ) 

رم - تاتنهام ( 3 مرداد ) 

منچستر یونایتد - بارسلونا ( 4 مرداد ) 

پاری سن ژرمن - یوونتوس ( 4 مرداد ) 

رئال مادرید - منچستر سیتی ( 4 مرداد ) 

منچستر سیتی - تاتنهام ( 7مرداد ) 

رئال مادرید- بارسلونا ( 7مرداد ) 

یوونتوس - رم ( 8 مرداد ) 

همچنین علاوه بر برگزاری این دیدار ها در آمریکا تیم های دورتموند ، بایرن مونیخ ، اینتر میلان ، آث میلان و آرسنال  هم در مسابقات دیگر این جام در چین و سنگاپور از 19 الی 29 جولای رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

جام قهرمانان جهان به طور رمسی از سال 2013 به میزانی آمریکا شروع شد و پس از برگزاری دو دوره در همین کشور دیگر کشور ها همچون استرالیا و چین هم میزبانی این رقابت ها را بر عهده گرفتند. پس از سال 2015 که دیگر کشور ها هم به همراه آمریکا میزبانی این رقابت ها را به صورت منزقه ای به عهده گرفتند حامی های مختلف مالی که از شرکت های بزرگ جهانی تشکیل شده اند این مسابقات را حمایت می کنند.

نبرد های حساس بزرگان قاره سبز در سرزمین جدید / برگزاری دربی منچستر و ال کلاسیکو در آمریکا

تیم فوتبال رئال مادرید با 3 عنوان قهرمانی در این رقابت ها پر افتخار ترین تیم این جام است. این مسابقات هر ساله تعداد زیادی هوادار مشتاق در دیگر کشور ها را به ورزشگاهها می کشاند و در آمد زیادی را در بر دارد . همچنین این مسابقات توانسته بنا به گفته برخ کارشناسان به توسعه فوتبال در کشوری مانند آمریکا که این ورزش در جایگاه اول قرار ندارد کمک کند.

بسیاری از مدیران و سرمربیان تیم های مختلف این رقابت ها را یکی ازبهترین  مسابقات برای تیم های مختلف می دانند.

 

انتهای پیام /

 دیدار انتقامی بارسلونا و یوونتوس در آمریکا / رئال به دنبال چهارمین قهرمانی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار