معاونت اجتماعی شهرداری تهران در هفته‌ای که گذشت؛

برپایی بازارچه صنایع دستی ویژه معلولان در منطقه 19/ تدوین دستورالعمل های جامع با موضوع تحکیم بنیان خانواده

مهم ترین اخبار معاونت اجتماعی شهرداری تهران را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاونت اجتماعی شهرداری تهران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن پرداخته می‌شود.

*برپایی بازارچه صنایع دستی ویژه معلولان در منطقه 19

پیمان قربانی شهردار منطقه 19 اظهار داشت: این بازارچه به منظور ارائه محصولات صنایع دستی معلولان و کمک به وضعیت معیشتی آنان، توسط اداره سلامت منطقه در سرای محله خانی آباد نو جنوبی راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه همزمان با ایام تابستان مسابقات ورزشی، کلاس‌های هنری و فراغتی مختلفی نیز برای این قشر از افراد برنامه ریزی شده است که در سراهای محلات سطح منطقه برگزار می شود، افزود: همچنین 5 تور گردشگری به اماکن زیارتی و سیاحتی شهر تهران برای بهره مندی معلولان با مشارکت ستاد گردشگری منطقه در نظر گرفته شده است.

*اجرای برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت در محلات

مجتبی عبداللهی با اشاره به اینکه نیروی انسانی متعهد و متخصص عامل توسعه در تمام بخش‌ها است، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرای محلات به عنوان مرکز برنامه ريزی و اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی محلات هستند بايد به نحوی برنامه ريزی شود تا شهروندان هر محله برای رفع نيازهای خود مجبور به خروج از محله يا منطقه نباشند و تمامی نيازهای خود را در محله خود برطرف کنند.

وی افزود: برنامه های مختلف آموزشی، فرهنگی، کارگاهی، هنری، علمی، تفریحی و سرگرمی برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در سطح مناطق 22 گانه در نظر گرفته شده است.

*تدوین دستورالعمل های جامع با موضوع «تحکیم بنیان خانواده»

مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه امروزه هدف اصلی دشمن بی اعتبارسازی هویت های انقلابی و سست کردن بنیان خانواده است، اظهار داشت: در دنیای کنونی رسانه های نوین یکی از مهمترین عوامل ایجاد کننده تغییرات فرهنگی در سبک زندگی خانواده های ایرانی به شمار می رود.

وی افزود: با ایجاد احساس مسئولیت، انگیزه، خلاقیت و نوآوری، افزایش آگاهی و دانش تخصصی، کشف و منسجم کردن افراد با انگیزه و متخصص در محلات، توانایی خود را برای مقابله با تهدیدات فرهنگی تا حد زیادی افزایش دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار