رویت یک شی عجیب دیسک مانند میان ابرهای آسمان مکزیک + تصاویر

گفتنی است چند روز پیش نیز تصاویری از یک شی پرنده الماس شکل در آسمان منطقه سیبری روسیه منتشر شده بود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویر عجیبی که به تازگی منتشر شده است پرواز یک شی ناشناس بشقاب مانند را در آسمان شهر " پراگرسو د مادرو " مکزیک نشان می دهد. شاهدان متحیر این تصاویر را با کمک تلفن همراه خود تهیه کرده اند. در این تصاویر یک دایره سیاه بزرگ در آسمان ابری قابل مشاهده است.

رویت شی عجیب دیسک مانند در زیر ابرها   + تصاویر


در حالی که برخی آن را سندی بر حضور فرازمینی ها بر روی زمین دانستند، برخی دیگر آن را تنها یک پدیده آب و هوایی قلمداد کردند. در ویدئوی منتشر شده صدای چند نفر نیز شنیده می شود که با دیدن این صحنه دچار شوک و حیرت شده اند. در حالی که یکی از آنها آن را پدیده ای آب و هوایی می داند، یکی دیگر این ادعا را رد کرده و تاکید می کند که این شی در حال حرکت است و لحظه ای بعد ناگهان ناپدید می شود.

رویت شی عجیب دیسک مانند در زیر ابرها   + تصاویر

طی ماههای گذشته گزارشات مختلفی مبنی بر مشاهده اشیا پرنده ناشناس در آسمان مکزیک منتشر شده است. در ماه آوریل، فیلمی از پرواز یک شی دیسک مانند سیاه رنگ بر فراز شهر " مورلیا " منتشر شد. همچنین در ماه ژانویه نیز گزارشی در خصوص پرواز یک شی ناشناس  که دارای 7 یا 8 چراغ درخشان  بود در مرز آمریکا و مکزیک در " تیجوانا " گزارش شد.

 این در حالی است که چند روز پیش نیز فیلم و تصاویری از یک شی پرنده الماس شکل  عجیب بر فراز منطقه سیبری روسیه منتشر شده بود. بنا به گفته یکی از شاهدان عینی  این شی پرنده الماس شکل، دارای پنجره درخشانی بود که وقتی بر روی دیگر شی پرنده قرار گرفت باز شد و شی پرنده دیگر وارد آن شد. سپس  این شی پرنده الماس شکل ناگهان ناپدید شد."

رویت شی عجیب دیسک مانند در زیر ابرها   + تصاویر

انتهای پیام/

 

مشاهده شی عجیب در مکزیک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۴ تير ۱۳۹۶
جالب بود
آخرین اخبار