شیراز؛

گاز رسانی به ۱۴ روستای فیروزآباد

عملیات گاز رسانی به ۱۴ روستای شهرستان فیروزآباد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کوروش کرمپور نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات گاز رسانی به ۱۴ روستای شهرستان فیروزآباد در ۱۳۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتباری افزون بر ۳۸۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آغاز شد.


کرمپور افزود: هم اینک میزان بهره مندی شهرستان فیروزآباد از مزایای گاز طبیعی در مناطق شهری هشت درصد است در حالی که این رقم برای شهرستان لارستان ۲۶ درصد و برای شهرستان لامرد ۲۴ درصد است.


هوشنگ محمدی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس نیز گفت: با بهره مندی این ۱۴ روستا از موهبت گاز طبیعی، سالانه ۹۹۰ میلیارد ریال در مصرف نفت سفید صرفه جویی خواهد شد.


وی ادامه داد: بر اساس اعلام پیمانکاران این طرح، امیدواریم که تا پایان سال ۹۶ ساکنان این ۱۴ روستا از مزایای آن برخوردار شوند.


محمدی اظهار کرد: علاوه بر ۱۴ روستای یاد شده برای گاز رسانی به ۲۱ روستای دیگر این شهرستان نیر کار مطالعه کارشناسی و انتخاب پیمانکار در دست انجام است.


مدیرعامل شرکت گاز استان فارس تصریح کرد: هم اکنون ۲ شهر، ۲ بخش، پنج دهستان و ۴۷ روستای شهرستان فیروزآباد از مزایای گاز طبیعی بهره‌مند هستند.


شهرستان فیروزآباد در فاصله ۹۳ کیلومتری جنوب غرب شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ر

عملیات گاز رسانی به 14 روستا با اعتباری افزون بر 383 میلیارد و 500 میلیون ریال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار