معرفی منتخبان جشنواره قرآنی کمیته امداد در لرستان

منتخبان مرحله استانی جشنواره قرآنی یادواره شهدای مقاومت کمیته امداد لرستان در بخش آقایان برای راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  منتخبان مرحله استانی جشنواره قرآنی یادواره شهدای مقاومت کمیته امداد لرستان در بخش آقایان جهت راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات معرفی شدند.

در رشته قرائت ۱۲ تا ۱۸سال، علی کرمی‌مقدم، امیررضا مرادی و حسین اسدی حائز رتبه‌های برتر شدند و سید آرین حسینی، علی‌اصغر احمدی‌یگانه و حسین ویسی در رشته قرائت زیر ۱۲ سال اول تا سوم شدند.

همچنین در رشته قرائت ترتیل ۱۲ تا ۱۸ سال، پوریا نظری، حسین علی خزایی و حسین رحمانی جوانمرد به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته ترتیل بالای ۱۸ سال حبیب‌الله خاوریان، رضا دریکوند و حسن رشنو رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته قرائت بالای ۱۸ سال نیز سبحان باقری‌چگنی، محمد گودرزی و محمدرضا غلامی رتبه‌های برتر را کسب کردند و در رشته اذان زیر ۱۲ سال علی‌اصغر احمدی‌یگانه، در رشته اذان ۱۲ تا ۱۸ سال، محمد جوادی‌نژاد و در رشته اذان بالای ۱۸ سال محمدرضا غلامی حائز رتبه‌های برتر شدند.

انتهای پیام / د


معرفی منتخبان جشنواره قرآنی کمیته امداد در لرستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.