پربازدیدترین‌های علمی پزشکی؛

مهم ترین نکات در مطالعه تابستان برای کنکوری های 97 / ماجرای ادغام دانشگاه های فنی‌حرفه ای و علمی‌کاربردی به کجا رسید؟/ هشدار، آنلاین دارو نخرید

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

اگر به دنبال پوستی درخشان هستید، این عرقیجات را بنوشید

با مصرف برخی عرقیجات پوست شما زیبا و شاداب شده و دیگر نیاز به صرف هزینه های آن چنانی برای زیبایی پوست ندارید.

خرید دارو از طریق اینترنت ممنوع!

دبیر انجمن داروسازان تهران گفت: فروش اینترنتی دارو حتی در صورت داشتن تاریخ انقضا صحیح ممنوع است و بیشتر دارو‌هایی که به صورت اینترنتی فروخته می‌شود تقلبی است.

اما و اگرهای ادغام دانشگاه‌ها در آموزش عالی

 صحبت ادغام دانشگاه های علمی کاربردی و فنی و حرفه ای مساله ای است که گمانه زنی های بسیاری در پی داشته و پس از دوره ای سکوت مجددا این اقدام بر سر زبان ها افتاده است.

مناسب‌ترین رنگ‌ها برای اتاق خواب از دیدگاه روانشناسی/اینفوگرافیک

با استفاده از نظریه روانشناسی رنگ‌ها می توانید برای ایجاد حال و هوای ایده آل در اتاق خواب تان، رنگ مناسب را انتخاب کنید.

نوشیدنی لاغری تابستانه که پوستتان را مثل آینه صاف می کند+ دستورالعمل

لاغری به طور معمول کار سخت و دشواری است، اما با نوشیدن یک نوشیدنی طبیعی به سرعت وزن شما کم شده و پوستی زیبا و قلبی سالم خواهید داشت.

راهکار‌های عملی برای تابستانی با تب کنکور

حجم بالای دروس کنکور نیازمند برنامه ریزی دقیق بوده تا داوطلبان با کمترین مشکل مسیر پر پیچ و خم آزمون سراسری را بپیمایند.

نوشیدنی تابستانی برای پیشگیری از گرمازدگی

تابستان و گرمای آن برای افراد بسیاری طاقت فرسا بوده و حتی غذا خوردن را برای آن‌ها سخت می‌کند، اما با نوشیدن یک نوشیدنی خنک تابستانی سیستم گوارش شما تقویت و بیماری‌ها سراغتان نمی‌آید.

 انتهای پیام/

«کیست‌های شکلاتی» ارمغان تلخ مصرف لوازم آرایشی/آب زرشک‌هایی با رنگ پارچه و طعم اسید/سرطان پروستات بیشتر سراغ کدام مردان می‌رود؟/چرا برخی افراد بلند صحبت می‌کنند؟

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.