25 دانشگاه امسال میزبان دانشجویان در ترم تابستانی هستند

دانشگاه های بزرگ کشور با آغاز فصل تابستان اقدام به برگزاری ترم تابستانی کرده اند و حدود ۲۵ دانشگاه امسال میزبان دانشجویان در ترم تابستانی هستند.

25 دانشگاه امسال میزبان دانشجویان در ترم تابستانی هستندبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ترم تابستانی دانشگاه های کشور از ۱۷ تیرماه آغاز شده و تا اواخر مردادماه ادامه دارد و با برگزاری امتحانات این ترم در اوایل شهریورماه پرونده برگزاری این ترم تحصیلی دانشگاه ها نیز بسته خواهد شد.

حضور در ترم تابستانی دانشگاه ها برای تمامی دانشجویان بلامانع است و دانشجویان می توانند متناسب با محل زندگی خود در یکی از دانشگاه های مجری برگزاری ترم تابستان این ترم تحصیلی را اخذ کنند.

دانشگاه های آزاد اسلامی و علمی کاربردی نیز در اطلاعیه های جداگانه ای برنامه آموزشی ترم تابستانی خود را اعلام کرده اند و کلاس های ترم تابستان این دانشگاه ها از ۲۴ تیرماه آغاز و تا ۲ شهریورماه ادامه دارد و امتحانات آنها نیز از ۴ تا ۹ شهریورماه برگزار خواهد شد.

دانشگاه های مجری برگزاری ترم تابستانی

25 دانشگاه امسال میزبان دانشجویان در ترم تابستانی هستند

25 دانشگاه امسال میزبان دانشجویان در ترم تابستانی هستند

همچنین امسال دانشگاه خواجه نصیر پس از سال ها اقدام به برگزاری ترم تابستانی کرده است و این در حالی است که دانشگاه های بزرگ دیگری مانند صنعتی شریف، تهران، صنعتی امیرکبیر، علامه طباطبایی، تربیت مدرس و علم و صنعت مانند سال های گذشته در تابستان ترم تحصیلی برگزار نخواهند کرد.

انتهای پیام/

امتحانات اول شهریورماه برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.