هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آمادگی ۲۰۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های توانمدسازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی

معاون آموزشی جهاددانشگاهی از آمادگی کامل این نهاد برای برگزاری آزمون های دوره های توانمندسازی آموزش دهندگان خبر داد.

آمادگی قریب به 200 مرکز برای برگزاری آزمون های توانمدسازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزیسیدسعید هاشمی معاون آموزشی جهاددانشگاهی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برگزاری آزمون دوره های توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت عنوان کرد:‌ تعدادی درس برای این گروه تعریف شده که طبق تفاهم نامه با سازمان نهضت سوادآموزی برای آموزش دهندگان ارائه شده است.

وی ادامه داد:‌ با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای این دوره ها، ‌اکنون برای برگزاری آزمون نهایی آمادگی کامل داریم و 140 شعبه جهاددانشگاهی در استان های مختلف کشور برای این منظور درنظر گرفتیم.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی تصریح کرد:‌ علاوه براین مراکز حدود 30 تا 40مرکز نیز اجاره کردیم تا مسافت برگزاری آزمون برای آموزش دهندگان به کمترین میزان خود برسد.

هاشمی تصریح کرد:‌ با توجه به این روند فعالیت تلاش می کنیم دوره ها برای سالهای آتی نیز تداوم داشته باشد البته برای قطعی شدن این مساله باید رایزنی های جدی انجام شود.

وی در مورد برگزاری دوره های مجازی با سایر نهادها نیز عنوان کرد:‌ با کمیته امداد تفاهم نامه ای داشتیم تا وسعت فعالیت آموزش های الکترونیکی افزایش یابد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی بیان کرد:‌ با توجه به اینکه در برنامه ششم توسعه رویکرد آموزش های مهارتی و شغلی مورد توجه قرار گرفته است برگزاری دور های تخصصی و فوق تخصصی را در دستور کار داریم تا از رویکرد مدرک گرایی به مهارتی سوق گام برداریم علاوه بر این مساله با وزارت بهداشت برای آموزش های پزشکی برنامه داریم.

انتهای پیام/

 توجه به آموزش های مهارتی در جهاد دانشگاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.